Jeg er helt enig med Søren
Hvis det kun er en for sjov bil der kører til race, eller kun om sommeren.
Så er problemet ikke så vanskeligt at løse, det tager blot nogle timer, at få maks effekt , og få den til at køre rimeligt.
Men bruges bilen hver dag, og forventer man at den skal køre optimalt under alle forhold, så tager det mange timer, og man skal forvente at undvære bilen i et år.
Og betale rejse udgifter til afrika, og nord sverige.
Bare det at bilen er flyttet fra en carport, til at holde under åben himmel om natten.
Har givet mig nogle punkter i opvarmnings fasen der kræver justering.
I de første 6 år har det bare været start og kør, og der var ingen problemer-
Nu hedder det start fjern is og sne, og skidtet begynder at misse cylindre.
Inden bilen er is og snefri
Svjv. så er der en intruduktion med i hvordan softwaren virker, og hvordan den bruges, når man bruger Henrik som leverendør af indkøring.
Jeg ved ikke hvordan andre gør!!!
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html