lqs skrev:hvor har disse synsfolk lært at pakke en bremseskærm, eller bedømme om andre kan? se det er et SIMPELT SPØRGSMÅL.
MVH søren
@ søren den ene sysnmand vil jeg nærmest forvente er ganske er helt hjemme i at pakke sådan en skærm. men nu er det jo ikke en duelighedsprøve i faldskærmspakning køreren skal op til.
Vi to havde os en længere snak da reglementet lige var offentliggjort. der påpegede du nogle punkter som du mente var skrevet tvetydigt. jeg opfordrede dig til at forfatte dem i sammenhæng om maile dem til mig, og endda MEGET gerne med den formulering du selv mente ville skabe den rette forståelse. Jeg har dagligt tilset min mailbox, men der er stadig ikke kommet noget, hvor bliver det af? eller er du mere interesseret i at tage diskussionen offentligt, og søge passende argumenter, for så at gå direkte videre til næste bløde punkt hvor du kan stikke?
vi ønsker mest af alt at utilfredshed med tvetydige punkter i reglementet påpeges MED et forslag til en formulering der er mere klar for læseren.
det er på ingen måde min holdning at jeg er klogere eller smartere end de andre deltagere. vi har lavet dette reglement som et forsøg på at hæve standarden for sikkerhed og hæve graden af lighed mellem de deltagende parter.
som skrevet så mange gang før ved vi godt at vi ikke kan "Please" alle, men vi mener bestemt selv at dette reglement er i stort set alles favør. samt at sikkerheden for den enkelte hæves, så vi forhåbentlig ikke står med et dødsfald vi skal bortforklare over for myndigheder eller lignende, før vi kan få lov at lave lignende arrangementer igen.