lqs skrev:
Ravnen skrev:
Søren, jeg syntes ikke at dit flueknepperi er ikke særligt konstruktivt og det er innoverende at debatten hele tiden skal ned på det plan.
Heldigvis så har vi nogle kompetente synsfolk der, når tid er, kan skære igennem over for kørere der bevidst vil prøve at fejlfortolke og sabotere reglementet.
Vi hverken kan eller vil gå mere i detaljer, fat det dog!
så er vi lidt tilbage til den med at der er en der mangler argumenter. hvem er det der bestemmer hvad fejlfortolke er? lad nu være med at give op på forhånd!
hvor har disse synsfolk lært at pakke en bremseskærm, eller bedømme om andre kan? se det er et SIMPELT SPØRGSMÅL.
MVH søren
Søren. du er helt galt på den... Jeg mangler ikke argumenter, problemet er derimod at du er imun over for fornuft, ALLE og jeg mener virkelig ALLE tråde du deltager i ender op i det her ævl og kævl, hvorfor indrømmer du ikke bare at du er anarkist så vi kan få det overstået, eller mindste KOM MED NOGLE FUCKING SVAR ISTEDET FOR DINE EVINDELIGT "MIS"LEDENDE SPØRGSMÅL!
Jeg kan i det mindste forstå en person som Splynk, som i egenskab af kører og selvbygger, primært kun tænker på sig selv og sine "egne problemer" - hvad er din undskyldning? hvad får du ud af det her?
Med hensyn til endnu et af dine spørgsmål, denne gang om fejlfortolkning, så gør som Splynk og læs punkt 1.22 i reglementet!
Resterende (læs:) faktiske problemstillinger forholder vi os til
EFTER DHB 2010 og med erfaringer herfra, næste gang der skal laves en revidering af reglementet.
Jeg mener det her Søren, kom med et reelt spørgsmål om et faktisk problem og jeg skal hjertens gerne svare dig, eller endnu bedre - lav en liste indeholdene de punkter i reglementet der falder dig for øje og medhørende løsningsforslag...