Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 jul 2025, 23:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Ravnen skrev:
Søren, jeg syntes ikke at dit flueknepperi er ikke særligt konstruktivt og det er innoverende at debatten hele tiden skal ned på det plan.

Heldigvis så har vi nogle kompetente synsfolk der, når tid er, kan skære igennem over for kørere der bevidst vil prøve at fejlfortolke og sabotere reglementet.

Vi hverken kan eller vil gå mere i detaljer, fat det dog!
så er vi lidt tilbage til den med at der er en der mangler argumenter. hvem er det der bestemmer hvad fejlfortolke er? lad nu være med at give op på forhånd!
hvor har disse synsfolk lært at pakke en bremseskærm, eller bedømme om andre kan? se det er et SIMPELT SPØRGSMÅL.
MVH søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
ca. lige så simpelt et spørgsmål som om man (selvom det ikke er skrevet) mener at det er originale forlygter på original placering.

jeg har også hul i hver af mine indeskærme til trykrør,
mine inderskærme er der stadig, men de er modificeret med et hul,,,
MEN, er de fjernet eller bare modificeret ?

det har intet med sabotage eller bevidst fejlfortolkning at gøre.
det er bare ikke skrevet godt nok

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Captain Slow skrev:
hvis man ikke vil gå i detaljer kan man kun refere til det udstukne som siger:

For- og baglygter skal være monteret, men de behøver ikke være virksomme

der står ikke hvor de skal være monteret,
så i min bog er lygter monteret i for = forlygter

vil man ikke specificere hvad man mener, må man jo godkende det der kommer der overholder det skrevne ord.

beklager dette er nødvendigt, jeg spørger kun for at kunne overholde reglementet, og mener virkelig jeg gør mit bedste for det.
når et problem opstår prøver jeg at løse det, i dette tilfælde spørger jeg til specifikke regler eller uddybning af eksisterende.
FØR jeg "sætter en nefalygte fast på min kofanger med gaffa tape".

det kan sgu da ikke være så svært at fatte :damn:

Seriøst! hvad tror du selv, hvor mange biler kører rundt med en Nefalygte monteret på kofangeren istedet for den originale lygte...

Faktum er: du spurgte og jeg svarede så jeg mener ikke der er nogen grund til at vi kører mere rundt i det her, hvis du mener at du vil tage chancen til teknisk kontrol med en Sørenkontrær løsning så gør det, men jeg syntes at det ville være ærgeligt hvis din bil ikke klarer kontrollen (i denne forbindelse vil jeg opfordre dig til at læse punkt 1.22 i reglementet).

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
Ravnen skrev:
Søren, jeg syntes ikke at dit flueknepperi er ikke særligt konstruktivt og det er innoverende at debatten hele tiden skal ned på det plan.

Heldigvis så har vi nogle kompetente synsfolk der, når tid er, kan skære igennem over for kørere der bevidst vil prøve at fejlfortolke og sabotere reglementet.

Vi hverken kan eller vil gå mere i detaljer, fat det dog!
så er vi lidt tilbage til den med at der er en der mangler argumenter. hvem er det der bestemmer hvad fejlfortolke er? lad nu være med at give op på forhånd!
hvor har disse synsfolk lært at pakke en bremseskærm, eller bedømme om andre kan? se det er et SIMPELT SPØRGSMÅL.
MVH søren

Søren. du er helt galt på den... Jeg mangler ikke argumenter, problemet er derimod at du er imun over for fornuft, ALLE og jeg mener virkelig ALLE tråde du deltager i ender op i det her ævl og kævl, hvorfor indrømmer du ikke bare at du er anarkist så vi kan få det overstået, eller mindste KOM MED NOGLE FUCKING SVAR ISTEDET FOR DINE EVINDELIGT "MIS"LEDENDE SPØRGSMÅL!

Jeg kan i det mindste forstå en person som Splynk, som i egenskab af kører og selvbygger, primært kun tænker på sig selv og sine "egne problemer" - hvad er din undskyldning? hvad får du ud af det her?

Med hensyn til endnu et af dine spørgsmål, denne gang om fejlfortolkning, så gør som Splynk og læs punkt 1.22 i reglementet!

Resterende (læs:) faktiske problemstillinger forholder vi os til EFTER DHB 2010 og med erfaringer herfra, næste gang der skal laves en revidering af reglementet.

Jeg mener det her Søren, kom med et reelt spørgsmål om et faktisk problem og jeg skal hjertens gerne svare dig, eller endnu bedre - lav en liste indeholdene de punkter i reglementet der falder dig for øje og medhørende løsningsforslag...

Billede

Titel:
Medlem

Hvad gik det over til med de der drag-radialdæk?
Må man køre med dem eller ej? :up:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

morten jønsson skrev:
Hvad gik det over til med de der drag-radialdæk?
Må man køre med dem eller ej? :up:

I Street, ja, sålænge det ikke er wrinklewall...

Billede

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

jeg syntes ikke det er fair at du affærdiger mit spørgsmåpå den måde,

selvfølgelig vil jeg ikke sætte en nefalygte på (overdrivelse fremmer forståelsen)

men evt. 1/2 andre lygter på min kofanger. evt 2 motorcykel lygter, eller hvad ved jeg. (på en hotrod er lygterne jo også løst monteret på skrmene)

hvis det kunnne være nok til at overholde reglementet.
derfor igen, og inden jeg holder i teknisk kontrol.

så på bedste jeopardi vis:
spørgsmål til svar. hvad er forlygter ?

bonus spørgsmål: hvor skal de sidde ?

Titel:
Moderator

Ravnen skrev:
[Søren. du er helt galt på den... Jeg mangler ikke argumenter, problemet er derimod at du er imun over for fornuft, ALLE og jeg mener virkelig ALLE tråde du deltager i ender op i det her ævl og kævl, hvorfor indrømmer du ikke bare at du er anarkist så vi kan få det overstået, eller mindste KOM MED NOGLE FUCKING SVAR ISTEDET FOR DINE EVINDELIGT "MIS"LEDENDE SPØRGSMÅL!

Jeg kan i det mindste forstå en person som Splynk, som i egenskab af kører og selvbygger, primært kun tænker på sig selv og sine "egne problemer" - hvad er din undskyldning? hvad får du ud af det her?

...

Ravn, du gør et fantastisk stykke arbejde i hurtigst muligt på mest mulig effektiv måde at trække enhver konstruktivitet ud af din egen tråd, baseret på dine egne kræfter i det reglement.
Hvis der er nogen her der trækker ævl og kævl ind i det, så er det dig Ravn.

Prøv at se mængde af tekst det sidste dage. Du har pt brugt mere tid på at jagte Søren ,ed Caps-lock nede og "Fucking", etc. etc. i en tråd man skulle tro du havde mere interesse i end at lade det falde til dette niveau.

PT status quo i min opfattelse: Same shit, new year, nothing changed.
Og I gør ikke noget andet end fortælle publikum her hvor dumme kørerne er, og hvor superintelligente regelskriverne er. Med Caps-lock og "fucking".

Føler du i fremstår som seriøse ved på denne måde gentagne gange at trække seriøse spørsgmål ned på et amatørniveau?

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Captain Slow skrev:
beklager dette er nødvendigt, jeg spørger kun for at kunne overholde reglementet, og mener virkelig jeg gør mit bedste for det.
når et problem opstår prøver jeg at løse det, i dette tilfælde spørger jeg til specifikke regler eller uddybning af eksisterende.
FØR jeg "sætter en nefalygte fast på min kofanger med gaffa tape".

det kan sgu da ikke være så svært at fatte :damn:

@ splynk/captain slow
fra min stol ser det ellers til tider ud til at når der opstår et problem så prøver du at hugge så meget til reglementet at du tror det bliver ændret, så du slipper for at bygge om.

jeg synes bestemt at du skal komme uden forlygte hvis det er så stort et problem at ha noget i der ligner en lygte (som ravn foreslog, så lad den foerste del (glasset) sidde og ryk parabolen af) hvis ikke det kan gøre det, så har du jo bare tilmeldt din vogn i unlimited. for hverken jeg eller andre deltagere godtager din nafa lygte plus gaffa. du skal jo huske at der kan gøres indsigelser mod din vogn, hvis andre deltagere ikke mener at du overholder reglementet og det er jeg nok ikke ene om at mene at du ikke gør med den nafa lygte.

summa sumarum:
på med et lygyeglas, så lygterne er ens i begge sider på original placering eller unlimited, your call :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ikast, verdens navle
det er jo sådan set ligegyldig hvor godt det reglement bliver lavet...der vil ALTID komme en klogskider og anfægte det.....

@Ravnen & Co: godt arbejde indtil videre, det fedt at nogen gider og bøvle med den slags....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time