Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 22:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
370z skrev:
Jeg spørger s.. da ikke om noget der virker, hvis jeg går mest op i hvordan det ser ud!!
Jeg har ikke noget dokumention på det, det var bare ham der mappede den der prøvede en sidste gang uden filtre på, hvor det gav en væsenlig ændring.. De er placeret nede i hver inderskræm, da det ikke lige vælter med plads efterhånden..
Men tak for svarene fra alle..

Du må jo forstå at folk bare spørger ind til tingene for at få mere info, for at kunne give dig det bedste svar muligt.

Nu har du så fortalt at de sidder et ikke helt optimalt sted, så måske er det i stedet for det du skal fokusere på, og ikke selve filteret i første omgang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

min sunde fornuft siger at det ikke er selve filtrene det er galt med... det samme tror jeg egentlig at du er ved at indse!
der er ikke nogen der har trådt på nogen her. det er et spørgsmål om at der er et problem. du vælger at isolere problemet/løsningen til selve filtret. jeg vælger at se lidt bredere på det....
MVH søren

Titel:
Nyt Medlem

Nu kan jeg måske se hvor der blev misforstået lidt.. Du tog nok det svar fra CIT som mit, da han skrev at det ikke var det der var spørgsmålet.. nok om det..
Men der er ikke plads til filtrene andre steder.. Hvorfor er der så den store forskel når det er det eneste der er gjort.. Ved godt det lyder af meget men det er altså heller ikke kun et 300-400hk´s projekt!!!

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
370z skrev:
Men der er ikke plads til filtrene andre steder.. Hvorfor er der så den store forskel når det er det eneste der er gjort.. Ved godt det lyder af meget men det er altså heller ikke kun et 300-400hk´s projekt!!!

Man får som regel væsentligt bedre svar hvis man giver alle informationerne fra starten, men det ved du vist egentligt godt.?

Titel:
Nyt Medlem

ja... Det kan jeg efterhånden forstå.. :wink:
Synes bare det virkede som et meget enkelt spørgsmål..

Titel:
Mester Medlem

simple spørgsmål, kræver ofte at man tænker to gange. nok om det.
i min verden kunne løsningen hedde noget så simpelt som=KOPBOR!
hvordan/hvor det så skal anvendes? brug fornuft og fantasie.
MVH søren

Titel:
Nyt Medlem

det eneste sted de ellers kan være er uden på bilen.. og da det ikke er en ligegyldig spand, bliver det ikke lige tilfældet!!!!!!!!! Men hvorfor er det sted så super elendigt at placere de filtre?? Det er en sommer/solskins bil..

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Prøv med et skumfilter, de renser ikke bedst men fylder mindst i forhold til flow...

Billede

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Juelsminde
370z skrev:
det eneste sted de ellers kan være er uden på bilen.. og da det ikke er en ligegyldig spand, bliver det ikke lige tilfældet!!!!!!!!! Men hvorfor er det sted så super elendigt at placere de filtre?? Det er en sommer/solskins bil..

Da han pillede filtrene af, gjorde han det så helt nede ved turboerne, eller helt ude i inderskærmen? Hvis det er ude i inderskærmen må det jo give en indikation af at alt det andet er i orden, og at det er filtrene der er for små...

Titel:
Nyt Medlem

De er pllet af ude i inderskærmene.. så alt rør sidder stadig på turboerne.. Derfor mener jeg jo også det er filtrene den er gal med..! Og derfor søger jeg hjælp/erfaringer fra andre der skulle kende til noget godt!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time