Jeg synes bare lige at jeg vil...

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
martin306xsi
Mester Medlem
Geografisk sted: Roskilde

#21 Indlæg af martin306xsi »

Yugo Turbo skrev:dags dato har Nick Ravn indkøbt et stk fjerstyret helikopter til €30. jamen hov nick, er den ikke "made in china" ?

- Nej det mener jeg ikke...

Men hvad var det nu der stod på kassen da vi kiggede efter? :reading:

Kina luder :up:
Hehe, der var fandme mange der solgte dem. I fik ikke købt en af de 1000kr. undervogne?
Mvh Martin
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#22 Indlæg af John Sahl »

martin306xsi skrev:
Yugo Turbo skrev:dags dato har Nick Ravn indkøbt et stk fjerstyret helikopter til €30. jamen hov nick, er den ikke "made in china" ?

Hehe, der var fandme mange der solgte dem. I fik ikke købt en af de 1000kr. undervogne?
Lasse har købt sådan en undervogn til mig i al fald. Jeg havde valget mellem at købe brugte dele til brug ved ombygning af mine karosse, eller en af disse undervogne, som dog efter sigende skulle være produceret i Tyskland (Det tvivler jeg dog faktisk på) Og til den pris kunne jeg jo lige så godt købe nyt som samtidigt kan justeres..

Planen er at der senere kommer noget mere seriøst på, men i første omgang er det vigtigste at jeg får konverteret, sådan at jeg kan bruge stumperne fra en Polo, da man ikke kan få en skid rigtigt gode undervognsdele til en Uno Turbo som min.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
martin306xsi
Mester Medlem
Geografisk sted: Roskilde

#23 Indlæg af martin306xsi »

Er det ikke en JOM undervogn de har købt til dig? De var lidt dyre end kina undervognen. Ja det kan jo ikke betale sig at købe 2 nye standart dæmper når vi er nede i de priser, men så er det næste bare om de dæmper er noget værd :roll:
Mvh Martin
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#24 Indlæg af John Sahl »

martin306xsi skrev:Er det ikke en JOM undervogn de har købt til dig? De var lidt dyre end kina undervognen. Ja det kan jo ikke betale sig at købe 2 nye standart dæmper når vi er nede i de priser, men så er det næste bare om de dæmper er noget værd :roll:
Jo det er det, men jeg har stadig mine tvivl om produktionslandet, uanset at de trods alt var et par kroner dyrere :-)

Jeg forventer mig ikke noget i forhold til holdbarheden eller funktionen, men omvendt har jeg da tænkt mig at prøve det af.. Jeg kommer trods alt ikke til at køre ret mange kilometer i den bil uanset, men planen er klart at der skal noget i med "dokumenteret virkning og holdbarhed"...
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Exhume.dk
Senior Medlem
Geografisk sted: Midt i det mørke

#25 Indlæg af Exhume.dk »

Så det jo lidt som at komme hjem fra en bytur, med en dårlig tatovering, med stavefejl, når de nu kommer anstigende med deres nyindkøbte undervogn :tooth:
kafir harbi
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#26 Indlæg af Ravnen »

Det er jo hvad der sker når man keder sig fordi i på fjerde time! stod og forhandlede Kina undervogne... MEN nu var det jo mig selv der kiggede efter Lasse... OG konstaterede min bummert! og dobbelt bummer da lortet af samme årsag selfølgelig heller ikke virkede...
corvus terrae terror...

Billede

-

#27 Indlæg af tp-gt42r »

Billede

Ravnen er ikke sur, Ravnen er skuffet
Billede
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#28 Indlæg af Yugo Turbo »

det ligner kina kasser det du står ved der nick, er du kommet over din kinøjsfobi? :lol: eller er Ravenz ved at udvidde produktkataloget...
Brap brap brap...
Billede
Besvar