Hehe, der var fandme mange der solgte dem. I fik ikke købt en af de 1000kr. undervogne?Yugo Turbo skrev:dags dato har Nick Ravn indkøbt et stk fjerstyret helikopter til €30. jamen hov nick, er den ikke "made in china" ?
- Nej det mener jeg ikke...
Men hvad var det nu der stod på kassen da vi kiggede efter?![]()
Kina luder
Jeg synes bare lige at jeg vil...
Redaktør: Moderatorer
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
Mvh Martin
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Lasse har købt sådan en undervogn til mig i al fald. Jeg havde valget mellem at købe brugte dele til brug ved ombygning af mine karosse, eller en af disse undervogne, som dog efter sigende skulle være produceret i Tyskland (Det tvivler jeg dog faktisk på) Og til den pris kunne jeg jo lige så godt købe nyt som samtidigt kan justeres..martin306xsi skrev:Hehe, der var fandme mange der solgte dem. I fik ikke købt en af de 1000kr. undervogne?Yugo Turbo skrev:dags dato har Nick Ravn indkøbt et stk fjerstyret helikopter til €30. jamen hov nick, er den ikke "made in china" ?
Kina luder
Planen er at der senere kommer noget mere seriøst på, men i første omgang er det vigtigste at jeg får konverteret, sådan at jeg kan bruge stumperne fra en Polo, da man ikke kan få en skid rigtigt gode undervognsdele til en Uno Turbo som min.
-
martin306xsi
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Roskilde
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Jo det er det, men jeg har stadig mine tvivl om produktionslandet, uanset at de trods alt var et par kroner dyreremartin306xsi skrev:Er det ikke en JOM undervogn de har købt til dig? De var lidt dyre end kina undervognen. Ja det kan jo ikke betale sig at købe 2 nye standart dæmper når vi er nede i de priser, men så er det næste bare om de dæmper er noget værd
Jeg forventer mig ikke noget i forhold til holdbarheden eller funktionen, men omvendt har jeg da tænkt mig at prøve det af.. Jeg kommer trods alt ikke til at køre ret mange kilometer i den bil uanset, men planen er klart at der skal noget i med "dokumenteret virkning og holdbarhed"...
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Det er jo hvad der sker når man keder sig fordi i på fjerde time! stod og forhandlede Kina undervogne... MEN nu var det jo mig selv der kiggede efter Lasse... OG konstaterede min bummert! og dobbelt bummer da lortet af samme årsag selfølgelig heller ikke virkede...Yugo Turbo skrev:dags dato har Nick Ravn indkøbt et stk fjerstyret helikopter til €30. jamen hov nick, er den ikke "made in china" ?
Kina luder
corvus terrae terror...

- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland