lqs skrev:
tag de ting væk der ikke kan kontroleres. dvs lad være med at skriv om nitro eller kørekort.
tre indlæg længere oppe skriver du at alle regler skal overholdes og håndhæves. nu skriver du NÆRMEST, at hører vi rygter om dette eller hint, vil vi bortvise vedkommende.
ang. dæk lav det simpelt.
noget ala max dækstørrelse er dæk der fra fabrik er mærket med 10.5 eller mindre. glem det med at måle!
MVH søren
PS. sidst jeg var til ACTION MEET, er jeg ret sikker på der i hvert fald var en COSSIE der kørte med nitro i tanken, med to eller flere tanke og lige så mange dyserækker er det tæt på umuligt at opdage. eller kontrolere...
Søren, DET ER simpelt - og som Lasse er inde på, så må du ikke bare have drukket af natpotten men også af toilettet! lidt ala. "hvorfor have regler i trafikken når færdselsreglerne alligevel ikke bliver overholdt", det du siger hænger sku da ikke sammen...
Hvis regelementet siger at gyldigt kørekort er obligatorisk så har vi måske et par stykker der ikke har rent mel i posen og som vi ikke kan fange i en kontrol, hvis vi derimod IKKE kræver kørekort så har vi ingen krontrol... og 30 kørere uden kørekort, er det du vil frem til?
Mht dæk så har jeg det udemærket fint med et målebånd, idet, som du også selv udemærket ved, er rimeligt ligemeget hvad dækfabrikanterne skriver af pseudo tal vedr. dækstørrelser...
Men hey, vi tilføjer sku en regel der siger at man ikke må snyde og alt andet er tilladt, hva' siger du til det? så slipper vi også for synsfolkene og alt papirarbejdet...
så skal vi bare finde en måde hvordan vi takler myndighederene...