splynk skrev:
det her har intet med røde sodavand at gøre,, tag lige og læs hvad jeg skriver. jeg skriver ikke her for at blive gjort til grin
jeg mangler stadig svar på hvordan jeg må lave den låseplade.
jeg tror alle har fattet at i min bil er det ikke en bærende del. og at reglen derfor rammer skævt,, so be it, der er fin logik i reglen sikkert i de andre 99% af bilparken.
jeg efterlyser svar på hvad der kan accepteres af ændringer på låsepladen

For helvede Splynk, hvor laver du meget støj... lav den som du vil, bare det ikke er rørkonstruktion (hvilket jeg meget tvivler på vil blive aktuelt i dit tilfælde) og jo der er fin logik i at vi ikke skal lave specielle regler hver gang en enkelt kører kommer rendende med pelitesser, reglementet er jo ikke lavet for at passe lige til din bil alene, men en bred vifte af køretøjer og de fleste køretøjer har en låseplade der betyder noget, både som en bærende del og som afstivning, udover også at holde på klappen, køleropsætning, eventuelle blæsere, forlygter m.m.
Buk noget tyndplade og bolt det fast i de oprindelige huller så skal jeg nok sørge for at du kommer på vores plusliste igen, OK?