Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 jul 2025, 04:23

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 64  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 22:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2008, 15:44
Indlæg: 155
alt i alt et godt reglement... :rock: eneste ting jeg undre mig over er:trækaksel ringe...jeg er 100% forstående omkring kardan ring skal dertil siges..men trækaksel ringe på biler der sætter røven meget..der vil ringen skulle være så stor for at der er plads til at akselen kan gå frit op og ned under hen holdsvis belastning og ikke belastning,som jeg ser det vil den ikke være til den stor hjæp/beskyttelse alligevel så..så vidt jeg ved er det hellere ikke noget man gør brug af i sverige og ja resten af det store udland(eller med andre ord jeg har ihvertfald ikke set det :wink: ).

mvh Michael.

_________________
R36-GT45R-AWD

1/4mile- 9.7@233km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 23:32 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg skrev det med unlimited for at stille det på en spids, regnede naturligvis ikke med at du ville gøre det :wink:

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 nov 2009, 23:39 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
Yugo Turbo skrev:
jeg skrev det med unlimited for at stille det på en spids, regnede naturligvis ikke med at du ville gøre det :wink:


tjae, det var da et ok forslag, og tog det da på ingen på ingen måde ilde op, :P
ville bare præcisere hvad jeg anser som "brugbare løsninger" inden nogen
kom med forslag som jeg ikke kan bruge :lusket:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 08:55 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Splynk, lad os vende den på hovedet...

Hvis vi giver dig lov til at fjerne din låseplade, hvordan skal vi så forholde os til den næste der med henvisning til dil bil, også vil have at vi skal ændre reglementet til fordel for hans bil? det kan godt være at det er simpelt i din optik, men det er det ikke i vores, du skal bruge lidt tid på at lave en ny låseplade, imens vi kan bruge resten af vores på at lege Alladdins Lampe i børnehaven...

Lav nu bare den f**king låseplade, så giver jeg en rød sodavand til DHB... :wink:

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 09:20 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg vil også ha en sodavand hvis han skal ha... ved bare ikke hvor jeg skal sætte låsepladen :D

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 10:50 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
MTECH skrev:
alt i alt et godt reglement... :rock: eneste ting jeg undre mig over er:trækaksel ringe...jeg er 100% forstående omkring kardan ring skal dertil siges..men trækaksel ringe på biler der sætter røven meget..der vil ringen skulle være så stor for at der er plads til at akselen kan gå frit op og ned under hen holdsvis belastning og ikke belastning,som jeg ser det vil den ikke være til den stor hjæp/beskyttelse alligevel så..så vidt jeg ved er det hellere ikke noget man gør brug af i sverige og ja resten af det store udland(eller med andre ord jeg har ihvertfald ikke set det :wink: ).

mvh Michael.


Det er et brud i det inderste Knokkel-/kardanled man ønsker at beskytte sig imod og går ringen i jorden så gør klumpen det osse.

Mht. hvad de på sikkerhedområdet gør eller ikke gør andre steder, så har vi den holdning at vi hellere tager en diskussion med kørene før end med myndighederene EFTER det gik galt, det håber jeg at du forstår, desuden så er det en rimelig simpel og omkostningsfri sikkerhedsforanstaltning, som der ydermere pt. kun vedrører tre biler i DHB regi...

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 11:15 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 apr 2005, 18:31
Indlæg: 1099
Yugo Turbo skrev:
vi har søgt længe på hvilke "standard" biler der kan køre under 12.00 og der er da en god håndfuld, der er endda en der er opgivet til at sku ha kørt 9,9.

så skulle man se på det punkt alene, så skulle tiden være sat til eks. 9,7. men hvor realistisk er det lige at der kommer sådan en super ræser til dhb og kommer den endelig, mon så ikke ejeren kan finde sig til rette i outlaw klassen? btw, kommer der en veyron (som ikke er denhurtigste "standard" bil på nummerplader) så skal ejeren stadig fremvise bur og diverse andre sikkerhedsforanstaltninger for at køre under 11,000 til arrangagementet.

til king of europe køres med 12,00 grænsen for gadebiler og der køres der "alle mod alle" og dernede virker reglen fantastisk godt og det er vores håb at det vil fungere lige så fint her i danmark.

reglementet er ikke skrevet til DHB alene, det er skrevet i det håb at det på sigt kan implementeres i alle de danske arrangagementer der måtte ønske at køre efter dette reglement.


RGR that , som sagt så var det nok min beskedne viden der blev blandet MC-tider der gjorde sig gældende i mit "brok" i tidligere indlæg :tooth:

point taken , lesson learned :reading:

MVH Luske


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 14:15 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
det her har intet med røde sodavand at gøre,, tag lige og læs hvad jeg skriver. jeg skriver ikke her for at blive gjort til grin :grr:

jeg mangler stadig svar på hvordan jeg må lave den låseplade.

jeg tror alle har fattet at i min bil er det ikke en bærende del. og at reglen derfor rammer skævt,, so be it, der er fin logik i reglen sikkert i de andre 99% af bilparken.

jeg efterlyser svar på hvad der kan accepteres af ændringer på låsepladen :damn:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 14:18 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
for fuck sake, jeg kan ikke engang li´ rød sodavand :cry:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 nov 2009, 14:54 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007, 13:17
Indlæg: 2340
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
splynk skrev:
det her har intet med røde sodavand at gøre,, tag lige og læs hvad jeg skriver. jeg skriver ikke her for at blive gjort til grin :grr:

jeg mangler stadig svar på hvordan jeg må lave den låseplade.

jeg tror alle har fattet at i min bil er det ikke en bærende del. og at reglen derfor rammer skævt,, so be it, der er fin logik i reglen sikkert i de andre 99% af bilparken.

jeg efterlyser svar på hvad der kan accepteres af ændringer på låsepladen :damn:


For helvede Splynk, hvor laver du meget støj... lav den som du vil, bare det ikke er rørkonstruktion (hvilket jeg meget tvivler på vil blive aktuelt i dit tilfælde) og jo der er fin logik i at vi ikke skal lave specielle regler hver gang en enkelt kører kommer rendende med pelitesser, reglementet er jo ikke lavet for at passe lige til din bil alene, men en bred vifte af køretøjer og de fleste køretøjer har en låseplade der betyder noget, både som en bærende del og som afstivning, udover også at holde på klappen, køleropsætning, eventuelle blæsere, forlygter m.m.

Buk noget tyndplade og bolt det fast i de oprindelige huller så skal jeg nok sørge for at du kommer på vores plusliste igen, OK?

_________________
corvus terrae terror...


Billede


_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 64  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team