Så kom den i :-D

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Hans

Re: Så kom den i :-D

#11 Indlæg af Hans »

2,3 l bmw motor omkring en 0,5 bar....
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Indlæg: 476
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

Re: Så kom den i :-D

#12 Indlæg af LasseW »

Okay, den kan jeg ikke klare, den er er for stor til dem jeg har liggende
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: Så kom den i :-D

#13 Indlæg af HenrikGM »

Har du selv lavet manifold? hvis ja, i hvilket martriale - og hvordan har du samlet de 4 rør inden turboen?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Rune.

Re: Så kom den i :-D

#14 Indlæg af Rune. »

Jeg tror at han har lavet den i rustfri stål.
Han har samlet de 4 rør i en "indsnævring" Du kan læse om det her på siden på: Tuning/Turbomanifold/lav din egen manifold.
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Indlæg: 476
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

Re: Så kom den i :-D

#15 Indlæg af LasseW »

Ja den er lavet fuldstændigt som den på manifolds siden dog bare i rustfrit. Alle delene er i 2mm rørtykkelse samt pladestykkerne er også i 2mm.
mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
Rune

Re: Så kom den i :-D

#16 Indlæg af Rune »

hvilken turbo bruger du ?????
K.M

Re: Så kom den i :-D

#17 Indlæg af K.M »

EN M-ferguson potte vil være passende.For øvrig er den lovligt så den ville kunne synes med den:-D .Hilsen
Besvar