Så kom den i :-D

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Indlæg: 476
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

Så kom den i :-D

#1 Indlæg af LasseW »

Læg lige mærke til udstødningen
http://www.powerpage.dk/upload/i.jpg
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
Wascp

Re: Så kom den i :-D

#2 Indlæg af Wascp »

damn... ser lidt voldeligt ud...
Claus A
Medlem
Indlæg: 168
Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:37

Re: Så kom den i :-D

#3 Indlæg af Claus A »

Ualmindeligt flot !

Mon den kan synes med skorsten ?

Mvh
Claus A
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: Så kom den i :-D

#4 Indlæg af HenrikGM »

Så fed...er der nogle data på maskinen? billeder af resten af bilen?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Johnny_and

Re: Så kom den i :-D

#5 Indlæg af Johnny_and »

Hej LasseW
Det bliver jo bedre og bedre. Hvordan reagere din RotoMaster turbo ellers. Giver den ladetryk før 3500 omdr. eller er det ikke helt skidt.
Mvh Johnny and
ivar
Medlem
Indlæg: 111
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Så kom den i :-D

#6 Indlæg af ivar »

det ser godt ud lasse:-)ang toppak. de større huller ved bla olie til topstk kan de ikke blive for store i forehold til alm?
der eer da sket noget siden du begyndte men var det ikke en ide at skifte undervogn?
god udst.:-D
GOLF ER NOGET MAN SLÅR MED KØLLER
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Indlæg: 476
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

Re: Så kom den i :-D

#7 Indlæg af LasseW »

Hejsa

Jeg har haft store problemer med at få pakningen tæt og oven i så kan jeg hører et afkrumtap eller plejlstængs lejerne ved sejtræk :´-(
Så den ryger ud og den gamle blok i igen, jeg er ved at finde stempler til den gamle blok for da jeg tog dem ud så var der sprunget et stykke af stemplet pga. en støbefejl, aner ikke hvor lang tid det har kørt sådan.

Turboen fungerer egentligt fint med begyndende ladetryk for omkring 2000-2500 så den kan godt bruges.

Pakningen er lavet 100% som den originale pakning, der er så store huller til olien.

Undervognen er næsten som en cosworth´s, det er scorpio dæmpere og sænket, men det bliver bedre på den nye bil

mvh Lasse
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
ivar
Medlem
Indlæg: 111
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00

Re: Så kom den i :-D

#8 Indlæg af ivar »

sikke noget pis med lejer og tooppk:´-( det giver en lyst at sælge en masse jern på kort tid (mot):-D :-D skal du bruge nye alm stempler eller specielle?
go arb lyst
GOLF ER NOGET MAN SLÅR MED KØLLER
Hans

Re: Så kom den i :-D

#9 Indlæg af Hans »

vil du af med din gamle turbo ???
Brugeravatar
LasseW
Senior Medlem
Indlæg: 476
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Brøndby Strand
Kontakt:

Re: Så kom den i :-D

#10 Indlæg af LasseW »

Ja sur mås, men sådan kan det jo gå end gang imellem. Der er en støbefejl i stemplet, de kan ses på de to sorte prikker i bunden.
Jeg er ved at kigge efter stempler, helst cosworth ellers Sierra P100 (8,2:1)

HANS.: Turboen er allerede på vej i en anden bil, har et par andre, hvilken størrelse motor skal du bruge til og hvilket ladetryk ??

http://www.powerpage.dk/upload/defektstempel.jpg
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
Besvar