johan o r skrev:
Det er et langt større problem ,at den er så tæt på din turbo.. Den laver meget tornado effekt, og får luften til at snurre rundt, inde i din LMM, hvilket gør at din motorstyrring heletiden tror den får mere luft end den egentlig gør.
Men her er hvad du gør for at finde ud af om det skaber turbolens:
kør hurtigt, sluk motoren sæt tænding på, start logning af dine LMM og se hvad de gør, mens du triller. Her skulle der gerne stå " 0 " hele tiden.
Jeg har selv været udsat for turbo tornado-effekt i lmm fordi den var monteret 10cm vær fra turboen.
Nu er det jo en V-motor, og jeg ved ikke om du kende VG30DETT motoren, men turboerne sidder nedenunder, bagerst, så der er altså min. 40 cm. fra LMM (MAF) og til turboerne. Dette VED jeg ikke bliver noget problem, da jeg kender flere Fairlady ejere der kører med lignende setup.
Men ellers godt forslag, som jeg vil afprøve, når bilen igen er samlet

_________________
-
Claus
Ejer af en Nissan Fairlady TT og
www.autobahn88.dk