lqs skrev:
du er forkert på den mht de 20% extra effekttab ved 4wd du skriver om.
så er fabrikken der laver selve kittet og som står og renovere dele også forkert på den.. og jeg skrev ikke 20% i tab men 25%
lqs skrev:
du er forkert på den mht ideen om at lave en (samle) en kitcar selv og få den på plader lovligt i DK. den skal være samlet på fabrikken.
http://www.fstyr.dk/sw23151.aspCitat:
Kan jeg få godkendt en kit car fra udlandet?
Kit cars (hjemmebyggede biler) og lignende kan i praksis ikke godkendes i Danmark, da de danske regler om sikkerhed og miljø er de samme, uanset om bilen er masseproduceret eller fremstillet i få eller et enkelt eksemplar.
Kit cars vil i praksis dumpe på, at der ikke er udført de nødvendige kollisionstests, og oftest ej heller de nødvendige emissionsmålinger.
men får man en dataerklæring på den så står de jo også selv inde for det, det gode ved den jeg har gang i er at chassis er færdigt, det er kun dele man selv skruer på
og så har jeg spurgt paverne hvordan man kan få synet en gokart som på ingen måde kan overholde kravene til kollisionstest selvom de bliver reg. som bil
lqs skrev:
MHT til lige nøjagtig den ford motor, så har bla danske KOLSTRUP lavet turbokits til SIERRA. vel at mærke noen der på det tidspunkt kunne synes i DK.
MVH søren
Det jo kanon da motoren netop kommer fra en tidligere synet bil.. og det er ikke turbo jeg går efter, mindre kan gøre det