DLI vs. alm fordeler - 4AGE

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248
Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49

#11 Indlæg af m power »

Supra MK4 skrev:
-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.


Hvor er det du tænder 47 grader før top.
Selv på en sugemotor er det MEGET.


ja jeg tænkte lige det samme :)
Brugeravatar
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31

#12 Indlæg af luske »

Supra MK4 skrev:
-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.


Hvor er det du tænder 47 grader før top.
Selv på en sugemotor er det MEGET.


-ae86- skrev: hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.


mon ikke det er der den skrider ??

MVH Luske
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#13 Indlæg af K-FINN »

luske skrev:
Supra MK4 skrev:
-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.


Hvor er det du tænder 47 grader før top.
Selv på en sugemotor er det MEGET.


-ae86- skrev: hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.


mon ikke det er der den skrider ??

Det håber jeg

MVH Luske
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
-ae86-
Junior Medlem
Indlæg: 81
Tilmeldt: 17 feb 2007, 12:50
Kontakt:

#14 Indlæg af -ae86- »

Jo det var der den skred, havde ikke lige taget højde for wastedspark, så der røg lige 10grader i grundindstilling med tændingspistol.

Jeg tænder 37 Grader før top. :)
- ae 86 4agte -
- MSnS -
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#15 Indlæg af K-FINN »

-ae86- skrev:Jo det var der den skred, havde ikke lige taget højde for wastedspark, så der røg lige 10grader i grundindstilling med tændingspistol.

Jeg tænder 37 Grader før top. :)


Gør du det i tryk område ?
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#16 Indlæg af Jesper H »

Supra MK4 skrev:
-ae86- skrev:Jo det var der den skred, havde ikke lige taget højde for wastedspark, så der røg lige 10grader i grundindstilling med tændingspistol.

Jeg tænder 37 Grader før top. :)


Gør du det i tryk område ?


Håber jeg ikke, det har jeg gjort en gang, det kostede et sæt stempler :P
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
Besvar