-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
Hvor er det du tænder 47 grader før top. Selv på en sugemotor er det MEGET.
-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
Hvor er det du tænder 47 grader før top. Selv på en sugemotor er det MEGET.
-ae86- skrev: hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
-ae86- skrev:Min er rullet til 255hk og 300nm med 365ml dyser og MSD tænding, (Wasted Spark, 2 spoler, DLi multiplex tændingsmodul) hjemmelavet manifold 3" udstødning og 0,7 bars ladetryk. Kører med Megasquirt'nSpark 1. v24 og tænder ca. 47 grader før top, hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
Hvor er det du tænder 47 grader før top. Selv på en sugemotor er det MEGET.
-ae86- skrev: hvis jeg ellers har fået det kalibret rigtigt mod hinanden.
mon ikke det er der den skrider ??
Det håber jeg
MVH Luske
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele