splynk skrev:
hmm det lyder da som en meget overkommelig løsning hvor man kan beholde sit originale 4 - link, og stadig have plads til udstødninger.
(dog skal mit 4 - link jo nok bygges om anyway, da der jo skal et andet bagtøj på)
hvorfor er der ingen 8,8 og 9" under sælges
(gerne på valgfri breddemål haha)
billeder af et sådan opsæt kunne da nok være interessante
Ja det er ret simplet, jeg kan desværre ikke tage billeder af mit setup pt. da vi har kørt bilen i vinter hi.
Ang. udstødninger det vil nok give dig nogle problemer, men alt er jo muligt, det kommer også an på hvilken størrelse dæk du kører med, jeg kan fortælle at på min er der meget trængt om omkring bagtøjet... men min bil kører så også med 33x16.5x15 slicks. Jeg kender ikke til nogen drag race biler som kører med store slicks og 4 link setup (med wishbone, og krængnings stabilizator) hvor de har ført udstødningerne helt bag ud.
De fleste fører dem ud lige efter forhjulene, lige før baghjulene, eller bare ind under bilen også med en lille bøj ned mod banen.
Jeg dog set 10.5 tomme biller med 4 link osv, hvor det var lykkes dem at få udstødningen helt bagud.
PS glem alt om 8.8 de er bøvlede at få stumper til... køb et 9 tommer, eller bare byg et selv. det er lettere en de fleste tror