lqs skrev:
dvs at der ingen skrevne regler findes?
vil der i DK blive tale om at stoppe en hastighedsprøve hvis tilskuerne sidder i klapstole?
eller kørestol?
tragisk er det at sådan noget sker. snart lige så tragisk er det, at prøve på at retfærdiggøre sin egen hobby på denne måde. erkend dog at der er noget galt. noget der kan gøres bedre.
det holder i mine øjne bare slet ikke!
arbejder i på at afvikle motorløb eller afvikle muligheden for motorsport i dk? er der flere rallyfolk der har samme indstilling?
forklar venligst, hvordan det skal forstås når du skriver, at det viser sig at pigen ikke kunne nå at flygte pga hun sad i en klapstol.
MVH søren
for helvede da lqs...
jeg ved godt at du er meget glad for at sable vejsporten, men hvorfor en i helvede spille alles tid ved overlagt at fejlfortolke alle udtalelser
hvis JEG er prøvechef og en official melder om tilskuere i kørestol (er som regel ikke det store problem pga tilgængeligheden) eller klapstol, eller på nogen anden måde er immobil eller meget fraværende tæt på vejen eller en sikkerhedszone, ja.. så vil prøven blive pauset indtil problemet er væk eller stoppet helt, uanset hvor forhadt man bliver, og tro mig.. jeg har prøvet at måtte aflyse en dm prøve, og det vinder man sku ikke et præsidentvalg på (dog ikke pga sikkerhedsproblemer)
Citat:
det viser sig at pigen har sidet i en klap/ foldestol da ulykken er sket, og man kan så gætte på at det er årsagen til at hun ikke har nået at flygte..
det er de nøjagtige ord jeg skrev til at starte med, hvor er det liiige jeg skriver at det hele er forældrenes skyld, og i det hele taget er sket fordi hun sidder ned? eneste jeg har skrevet er at hun måske, læs MÅSKE måske ku ha undgået det hvis ikke hun havde det.. ingen af os herinde ved om det er tilfældet i virkeligheden, men fakta er at rallysporten læner sig meget op ad princippet om frihed under ansvar..
pape havde en ordentlig afkørsel forrige gang i holeby helt ud på nabogrunden hvor jeg -med din kasket på- ku påstå at det er rent held at en famillie ikke havde slået sig ned, skal det så forbydes nu?
sådan tænker jeg heldigvis ikke, men det er sådan situationen føles på den her side af skærmen.
jeg ved godt at jeg ikke altid er pisse god til at formulere mig, men jeg har pænt svært ved at se at det kan være en undskyldning for at gå efter manden og ikke bolden..
se nu, du har hidset mig så højt op at jeg bruger fobol udtryk, mit blodtryk hader dig lige nu...
jeg har sq neget svært ved at anderkende et problem jeg slet ikke kan se eksisterer, men du skriver at det kan gøres bedre? jeg er altid åben for forslag...
med hensyn til afmærkning og afspæring (og til dels tilskuernes placering), er procedyren at sikkerhedschefen gennemkører prøven hver gang den skal køres, og INGEN starter før hun er tilfreds... tror faktisk hun er den eneste i hirakiet der er over løbslederen og dommeren
henrik: jeg sidder altså altid med en smag af jalousi når i angriber tilladelser til rally.. fakta er at det hele foregår gennem et MEGET gennemprøvet system der er opnået gennem mange års lobbyisme af dasu...
at det så tilsvarende er for besværligt at få et streetrace godkendt kan vi kun være enige om, dog fornemmer jeg at dasu er begyndt at bløde lidt op på det punkt.
igen, inden jeg også får skudt det i skoene er jeg IKKE dasu mand... organisationen er alt for stor, beurokratisk og præget af gamle vrisne mænd der meler egen kage før alle andres