Min bil mister ladetryk??
Redaktør: Moderatorer
-
AsvaneH
- Nyt Medlem
- Indlæg: 21
- Tilmeldt: 15 feb 2005, 10:01
-
Alex_Reedtz
- Senior Medlem
- Indlæg: 293
- Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
- Geografisk sted: Juelsminde
-
Bror Fusk
- Medlem
- Indlæg: 211
- Tilmeldt: 11 jan 2004, 18:21
- Geografisk sted: Nordjylland
hvis du prøver at kige på vagcars.dk og søger på nj75 mener jeg denne 3 vejs ventil hedder vil du se der er mange der har haft problemer med netop denne, (inkl undertegnede)
Der er intet der ikke kan klares med et stykke ståltråd!!!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Selvom du nu har 1,2 bar ladetryk uden slange på så kan det sagtens være andre ting end din actoator. Så er det blot at starte derfra og gå baglæns. Hul på vakuumslange?, 3vejsventil utæt? osv..... eller som du selv er inde på din actuator defekt?
Jeg turde nok ikke pille slangen af på en chippet OEM ecu og GT2871R uden at vide hvad den er mappet til. Og stadigvæk ikke, hvornår stopper ladetrykket, vad er der mappet til?, hvem/hvad agerer sikkerhedsventil? Detonation?
Hvornår på omdrejningsskalaen får du 1.2 bar? Hvordan ser ladetrykket ud i de lavere omdrejninger? At du har 1.2 bar uden slange fortæller noget om dit modtryk i forhold til din std. garrett envejs-acutator's fjedertryk. Jeg gætter på at du har støbt manifold
Jeg turde nok ikke pille slangen af på en chippet OEM ecu og GT2871R uden at vide hvad den er mappet til. Og stadigvæk ikke, hvornår stopper ladetrykket, vad er der mappet til?, hvem/hvad agerer sikkerhedsventil? Detonation?
Hvornår på omdrejningsskalaen får du 1.2 bar? Hvordan ser ladetrykket ud i de lavere omdrejninger? At du har 1.2 bar uden slange fortæller noget om dit modtryk i forhold til din std. garrett envejs-acutator's fjedertryk. Jeg gætter på at du har støbt manifold
-
AsvaneH
- Nyt Medlem
- Indlæg: 21
- Tilmeldt: 15 feb 2005, 10:01
Okay jamen så har jeg ihvertfald noget at gå igang med her i løbet af ugen.
Den er mappet ind til 1,2 bar hvis det er det du mener JakobM
Jeg kan ikke helt huske hvornår jeg har fuldt ladetryk mener det er imellem 4500 og 5000 omdrejninger.
Det eneste som giver problemer i de lave omdrejninger er at den ikke helt kan holde trykket. Trykket det falder hvis jeg ikke gasser op.
Og ja jeg har en støbt manifold.
Den er mappet ind til 1,2 bar hvis det er det du mener JakobM
Jeg kan ikke helt huske hvornår jeg har fuldt ladetryk mener det er imellem 4500 og 5000 omdrejninger.
Det eneste som giver problemer i de lave omdrejninger er at den ikke helt kan holde trykket. Trykket det falder hvis jeg ikke gasser op.
Og ja jeg har en støbt manifold.
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
AsvaneH skrev:Okay jamen så har jeg ihvertfald noget at gå igang med her i løbet af ugen.
Den er mappet ind til 1,2 bar hvis det er det du mener JakobM
Jeg kan ikke helt huske hvornår jeg har fuldt ladetryk mener det er imellem 4500 og 5000 omdrejninger.
Det eneste som giver problemer i de lave omdrejninger er at den ikke helt kan holde trykket. Trykket det falder hvis jeg ikke gasser op.
Og ja jeg har en støbt manifold.
Hvordan ved du den lavede 1.2 bar da slangen var pillet af ??
Har du fået lagt ignition eller fuel-cut ind når den når over 1.2 bar??