Hey
Håber der er en eller flere herinde fra som kan hjælpe mig med at lokalisere mit problem med ladetrykket i min bil.
Jeg har en Audi A4 1,8t med følgende opsætning
Garret GT2871R turbo
Frontmonteret Intercooler
Stadig med Luftmassemåler
Forge blowoff ventil
Benzin pumper fra BMW M5.
3" udstødningsrør med dobbelt udstødning
Audimotorsport Plejlstænger
Audimotorsport Smedet Stempler
1,2mm stål Toppakning
ARP top bolde
ARP plejl bolde
Ny krumtap
plus div.
Når jeg giver den rigtig gas specielt i 1,2 gear så stiger ladetrykket til ca. 0,8 og så falde det rigtig hurtigt ned til under 0?? Eller hvis jeg holder farten uden at gasse op eller ned så falder ladetrykket også ned til under 0??
Hvad kan problemet være??
Kan det være den interne wastegate som kan være ødelagt?
Eller min blow off (som er død) og derfor lukker luften ud?
Kan det være den chip bilen har fået lavet som går i noget nødprogram pga. for stort tryk i de lave gear?? (det gjorde den bare ikke i starten da jeg havde bilen)
Er der nogle af jer som har en rigtig god ide til hvordan mit problem skal løses
Hilsen Allan