lige et relateret spørgsmål, wastegatefjederen i min er en 0,8 fjeder tror jeg, men den kan alligevel komme helt op på 1,5 når den får fuld spade, og det endda selvom der osse er elektronisk boostcontroller fra HKS i der er sat til 1,3...?
nogen idé til hvad der sker her? jeg troede pointen med den fjeder, var at den så ikke skulle kunne komme højere?
du kan sagtens få en t serie der kan klare de hk , den 62-1 bb jeg havde på er ratet til 625hk.
gtk er bling bling serie de laver ikke mere effekt men koster bare mere og du kan som skrevet ikke få dem special lavet.
jeg har selv en turbonetics t3t4 til at ligge til min mr2 dog med 360 graders lejer da jeg tror de holder bedre.
jeg har monteret en gtk 500 (garrett gt35r) på en audi 1,8t quardro, den var jeg ikke imponeret af og nu er den død efter 10000km, så nu venter vi på at der kommer en ny på reklamation.
m power skrev:min kammerat skaffer dem hjem på bestilling.
du kan sagtens få en t serie der kan klare de hk , den 62-1 bb jeg havde på er ratet til 625hk.
gtk er bling bling serie de laver ikke mere effekt men koster bare mere og du kan som skrevet ikke få dem special lavet.
jeg har selv en turbonetics t3t4 til at ligge til min mr2 dog med 360 graders lejer da jeg tror de holder bedre.
jeg har monteret en gtk 500 (garrett gt35r) på en audi 1,8t quardro, den var jeg ikke imponeret af og nu er den død efter 10000km, så nu venter vi på at der kommer en ny på reklamation.
den jeg ska have, ska helst være rated til 700 eller deromkring... hva har de i den størrelsesorden?
Scarface skrev:lige et relateret spørgsmål, wastegatefjederen i min er en 0,8 fjeder tror jeg, men den kan alligevel komme helt op på 1,5 når den får fuld spade, og det endda selvom der osse er elektronisk boostcontroller fra HKS i der er sat til 1,3...?
nogen idé til hvad der sker her? jeg troede pointen med den fjeder, var at den så ikke skulle kunne komme højere?
Kunne det ikke tænkes at det er fordi wastegaten er for lille så den ikke kan nå at styre ladetrykket???
Scarface skrev:lige et relateret spørgsmål, wastegatefjederen i min er en 0,8 fjeder tror jeg, men den kan alligevel komme helt op på 1,5 når den får fuld spade, og det endda selvom der osse er elektronisk boostcontroller fra HKS i der er sat til 1,3...?
nogen idé til hvad der sker her? jeg troede pointen med den fjeder, var at den så ikke skulle kunne komme højere?
Kunne det ikke tænkes at det er fordi wastegaten er for lille så den ikke kan nå at styre ladetrykket???
det er den samme tanke jeg har tænkt, og egentlig grunden til hele tråden...