Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...
Redaktør: Moderatorer
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507 Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland
#31
Indlæg
af møffe » 16 aug 2009, 07:54
som sådan er det da den normale måde at lave et singelturbo setup på en Vmotor. og det kunne da være sjovt at se en super T70 lave ladetryk bare lidt tidligt og det burde en 4l motor da kunne. nu læste jeg ikke lige det hele igennem men slog hovedet på 399rwhp på 1bar som ikke er alverden i effektforøgelse, hvad jeg lige kan regne ud, ret mig hvis jeg tager fejl. men den køre vist også med noget std udstødning??
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#32
Indlæg
af K-FINN » 16 aug 2009, 08:48
Enig, det var ikke meget effekt.
Markus laver 396hk ved 0,5 bar i hans hiace, med en HX35
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#33
Indlæg
af m power » 16 aug 2009, 09:45
kører du også afgang fra højre manifold bag om motoren og ind i venstre manifold ?
hvis pladsen er til det så ville jeg undgå at køre røret bag om motoren , men derimod køre den direkte op til turboen
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#34
Indlæg
af m power » 16 aug 2009, 09:47
det er da heller ikke ret mange nm den smider kontra hk
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#35
Indlæg
af K-FINN » 16 aug 2009, 09:52
m power skrev: det er da heller ikke ret mange nm den smider kontra hk
Hvor mange NM er det ?, markus laver 610nm ved 0,5 bar
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#36
Indlæg
af m power » 16 aug 2009, 09:55
400nm , så der er da et og andet galt med den opsætning
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480 Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
#37
Indlæg
af K-FINN » 16 aug 2009, 09:57
m power skrev: 400nm , så der er da et og andet galt med den opsætning
Er det ikke ftlb
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#38
Indlæg
af m power » 16 aug 2009, 10:02
Supra MK4 skrev: m power skrev: 400nm , så der er da et og andet galt med den opsætning
Er det ikke ftlb
jo det havde jeg sku overset , hvad er det så i nm ?
m power
Mester Medlem
Indlæg: 1248 Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
#39
Indlæg
af m power » 16 aug 2009, 10:09
m power skrev: Supra MK4 skrev: m power skrev: 400nm , så der er da et og andet galt med den opsætning
Er det ikke ftlb
jo det havde jeg sku overset , hvad er det så i nm ?
nå det er så 542nm, så passer pengene igen
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507 Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland
#40
Indlæg
af møffe » 16 aug 2009, 12:13
m power skrev: m power skrev: Supra MK4 skrev: m power skrev: 400nm , så der er da et og andet galt med den opsætning
Er det ikke ftlb
jo det havde jeg sku overset , hvad er det så i nm ?
nå det er så 542nm, så passer pengene igen
det er heller ikke mange NM. fandme træls at bygge en motor med tryk og ved 1 bar laver den det transmissionen æder i 20%
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS