Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 26 feb 2025, 15:04

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 13 aug 2009, 20:34 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
der er da ingen der har lovet dig at det skulle være nemt, men jeg kan love dig at det ikke er umuligt. alt kan lade sig gøre, eller giv opgaven til ravnen (darth klonen) han kan 100% sikkert opfinde noget der kan afhjælpe dit problem!

_________________
Brap brap brap...
Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 aug 2009, 20:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jul 2003, 07:49
Indlæg: 169
Geografisk sted: Vorbasse
Nu vi er igang med at snakke benzin system. Er der nogen der kan anbefale nogle highflow benzin filter?

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3027
Mazda 929 (JE) med MS og turbo


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 13 aug 2009, 20:54 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
jeg kører med et filter fra en escort cossie, det er med banjo tilslutninger og virker helt fint på min med +- 330 hk og vil tro det kan følge med til en del mere...

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel: benzinfilter
Indlæg: 13 aug 2009, 21:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
Indlæg: 170
jeg køre med orginalt volvo 850 og den er kørt ind med 415 hk ved rh.

det er ved 1,3 bar og ved mere tryk kom der ikke flere hk. så det kan være det orginale benzinsystem har opnået max flow


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: ..
Indlæg: 14 aug 2009, 04:49 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
ejnarmc skrev:
det er bare ikke nemt at opgradere selve den enhed man putter ned i tanken til større studser, den er jo støbt sådan..

eller er det nok bare at køre 8-10mm der fra?
hvad er tanken lavet af? pil tanken af, vis den til en fantasifuld håndværker. så BURDE de større studse ikke være et problem...
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2009, 14:22 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
du ved hvor du skal køre hen Morten. vi har da før lavet om på den slags småting ;-)

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 aug 2009, 18:33 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Indlæg: 2507
Geografisk sted: i midten af midtjylland
Yugo Turbo skrev:
jeg kører med et filter fra en escort cossie, det er med banjo tilslutninger og virker helt fint på min med +- 330 hk og vil tro det kan følge med til en del mere...
den skal du lige stave igen.. kan du sige sierra 2,0 DOHC ?? :wink: de bruger samme filter. den på en sierra cos er mindre. og dyere.

_________________
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS


Top
 Profil  
 
 Titel: ..
Indlæg: 14 aug 2009, 18:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2006, 18:02
Indlæg: 170
ja splynk det ved jeg ,

men det her er lavet i plastik, men selve udgangen på pumpen er kun til 8mm slange, og om den fortsætter 10 cm mere, og så går over i 10mm slange må være fint...

kunne ikke se forskel på benzintryksregulatoren efter udskiftning af slange fra 6-10mm (målt i tomgang)

men det var der da jeg fik trukket et større kabel om til benzinpumpen :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team