benzinslange hvor stor til 400-500 hk
Redaktør: Moderatorer
-
ejnarmc
- Medlem
benzinslange hvor stor til 400-500 hk
nogle der ved hvor stor en benzinslange skal være fra tanken till dysebro.
er 6mm nok??
er 6mm nok??
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
Re: benzinslange hvor stor til 400-500 hk
8-10mmejnarmc skrev:nogle der ved hvor stor en benzinslange skal være fra tanken till dysebro.
er 6mm nok??
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
så må der jo bare nogle større studser til, det behøver du vel ikke ha hjælp til at regne ud vel
dog skal det siges at modstanden i bezinfremførslen er størst med følgende kombination
6mm studs og 6mm slange.
med en større slange hjælper det lidt, men klart at jeg ville lave studsen større. dog ville jeg ha returen samme størrelse, for at være sikker på at der kan komme det benzin retur som der skal retur...
dog skal det siges at modstanden i bezinfremførslen er størst med følgende kombination
6mm studs og 6mm slange.
med en større slange hjælper det lidt, men klart at jeg ville lave studsen større. dog ville jeg ha returen samme størrelse, for at være sikker på at der kan komme det benzin retur som der skal retur...
Brap brap brap...

-
m power
- Mester Medlem
Yugo Turbo skrev:så må der jo bare nogle større studser til, det behøver du vel ikke ha hjælp til at regne ud vel![]()
6mm studs og 6mm slange.
der var du sku hurtigere end mig
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland