ja en boks fra Henrik +(de sensore du skal have ekstra, med det ved han.) og en WB sonde, så du skudt af sted, atter en gang fyre stemningen op på en f....pop sang ( hov det er vist ved at blive sent

)
Du vil bliver overrasket over hvor svært det er IKKE at få bilen til at starte (når du først har trigger signal)
Første gang kan man godt stå og tænke, hmm jamen jeg gjorde jo ikke andet end at greje nøglen og så startet den??? der må være noget galt..
Så kommer hygge arbejdet med at indstille alle de ting som gør bilen bliver lækker at køre i til hverdag, den behøver ikke komme på felt, du kan godt indstille det hele på vejen, det andet er bare meget nemmere.
Mit råd, for du lære mest om det, ville være:
Få boksen monteret, og få bilen til at stå godt i tomgang, og få kalibreret tændings signal/trigger signal (meget simpelt du skal kun bruge en tændingspistol)
Så skal du ringe til et ven der har forstand på om motoren tændingsbanker/detoner eller på anden måde er til skade for sig selv(her skal du bruge en WB sonde, en ven, en knock sensor eller et trænet øre)
når i så har været ude og trille lidt og du har fået forståelse for hvordan det virker, hvordan du gemmer et program, skruer op og ned for benzin og få andre meget basale ting. (det kommer meget hurtigt helt af sig selv)
Så køre du ud og får bilen rullet, for nu fårstår du selv meget mere om ECUen og du kan komme med nogle lidt mere kvalifiserede spørgsmål som kan hjælpe dig når du kommer hjem og selv vil rode videre. (hvis det er det du vil) og det vil du

det er altid sjovt at rode med [Warm up] mens det bliver vinter, så du kan få bilen til at starte nemmere om morgenen.