ledningsændringer ved 20v?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
PRS_Tremonti
Medlem

...

#11 Indlæg af PRS_Tremonti »

Der er jo ingen udfordring i at skifte til ms så at sige :D så det er ren og skær leaning by do it med den originale boks at jeg ville prøve det.

Men ikke for at kritiserer turbomotor men at få fat i ham er nærmest et lukket land, han er aldrig til at få fat i :grr:
K-FINN
Mester Medlem

Re: ...

#12 Indlæg af K-FINN »

PRS_Tremonti skrev:Der er jo ingen udfordring i at skifte til ms så at sige :D så det er ren og skær leaning by do it med den originale boks at jeg ville prøve det.

Men ikke for at kritiserer turbomotor men at få fat i ham er nærmest et lukket land, han er aldrig til at få fat i :grr:

Orginal box kan ikke styre VVT, der skal lille modifikation til.

TPS, der skal ledninger endevendes, hvis du forstiller dig du trækker en række ledninger ud, drejer rækken 180 grader, og putter dem i igen..
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
PRS_Tremonti
Medlem

Supra MK4

#13 Indlæg af PRS_Tremonti »

Er det noget du evt ville oplyse hvordan man gør det? altså det med vvt? :D
K-FINN
Mester Medlem

Re: Supra MK4

#14 Indlæg af K-FINN »

PRS_Tremonti skrev:Er det noget du evt ville oplyse hvordan man gør det? altså det med vvt? :D

Desværre ikke :wink: ...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
-Pedersen-
Senior Medlem
Geografisk sted: I æ corolla.
Kontakt:

.

#15 Indlæg af -Pedersen- »

Du skal have lavet et print med vvt styrring der skal smides på de rigtige ben i boksen. Samtt skifte et krystal... Infoen findes hvis du googler lidt.. Men er du newbie, vil jeg råde dig til at få Renè til at modde din boks. Da det er ret landhåret.

Også er Renè slet ikke så svær at få fat i, hvis man bare har lidt tolmodighed :)

Mvh
Besvar