man skal dog være opmærksom på at der så ikke er sprøjt i plejlstangen,
så vil vove den påstand at det trick kun er muligt på en blok der har undersmøring. altså "140 hk" non-tvis samt z motorer på 165-170 hk,
og vel også 20v maskiner, (sidstnævnte er et kvalificeret gæt
I love everything thats fast enough to do something stupid with
Hp Ae86 skrev:okæ, min er en 165 hk, men burde man skifte til nogle andre lejer end de standart der sidder i den? eller kan de godt holde til de 350hk?
Hvis nu den gode splynk havde fulgt med i tråden, ville han vide at det var en 165 blok
Men dog stadig hellere kører med BT lejer, selvom det er en 145hk blok.
Men der er vi jo så forskellige.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
-Pedersen- skrev:Det ved smøretrykket, er jeg ret sikker på ikke er fejlen. Da jeg monterede en buzzer/alarm i bilen, i tilfælde af dette skulle ske ved vi det !
Tak for tippet splynk, jeg tror på de holder. Både mig og ejern af af denne motor så dig køre til sindal ræset. Så de er hermed bestilt
mit indlæg var til oplysning, ikke henvendt til TTE bilens konstruktion,
personligt ville jeg aldrig kunne finde på at bruge lejer der lukker af for olietilførsel til plejlstangen, uden at have en blok med egen undersmøring af stempler.
jeg skal ikke gøre mig klog på hvad der sker ved det, men ville som sagt ikke selv gøre det sådan.
Finn har i erfarig med BlackTop lejer på motorer uden undersmøring ?
I love everything thats fast enough to do something stupid with
splynk skrev:mit indlæg var til oplysning, ikke henvendt til TTE bilens konstruktion,
personligt ville jeg aldrig kunne finde på at bruge lejer der lukker af for olietilførsel til plejlstangen, uden at have en blok med egen undersmøring af stempler.
jeg skal ikke gøre mig klog på hvad der sker ved det, men ville som sagt ikke selv gøre det sådan.
Finn har i erfarig med BlackTop lejer på motorer uden undersmøring ?
Kan ikke lige nævne en her på stående fod.
Også alt efter hvad bilen bruges til, er det til 402m, tror jeg det er bedre med forøget/stabil olietryk, frem for lille sprøjt op på cylænder væg.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele