Ja det ville jeg gøre hvis/når jeg skal lave 4agtepkallesoe skrev:Ah, så kunne det være jeg skulle lave mit eget plenum og lave det klar til 8 dyser :pSupra MK4 Posted: 27 Apr 2009, 17:01 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
pkallesoe wrote:
hvordan kan det egentligt være det er bedre med 8 stks ?
2 mindre dyser giver bedre forstøvning, end 1 stor.
Derved mere effekt.
Dyser på 4agte?
Redaktør: Moderatorer
-
K-FINN
- Mester Medlem
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
-
Mc Mekanikeren
- Medlem
- Geografisk sted: Randers Egnen
Re:
Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del + at de standard monterede stik passer på dem.
Jeg kører selv med 640ml bosch og megasquirt styrring, intet problem med tomgang eller effekt indtil videre
Jeg kører selv med 640ml bosch og megasquirt styrring, intet problem med tomgang eller effekt indtil videre
En gang med MegaSquirt, altid med MegaSquirt 
E30 under tryk, og tilmed lovlig og godkendt.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=621087
-
K-FINN
- Mester Medlem
Re:
Villle ikke skrive inden jeg var 100%Mc Mekanikeren skrev:Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del.
Vi har bare erfaret, der er flere hk med 8 dyser, end 4 store.
-
Runesm
- Mester Medlem
Re:
Men for hjemmetuneren der lige lærer ms at kende, og som ikke har adgang til tig-svejser eller andet alu-lappe-grej, så duer 4 dyser fintSupra MK4 skrev:Villle ikke skrive inden jeg var 100%Mc Mekanikeren skrev:Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
K-FINN
- Mester Medlem
Re:
SelvfølgeligRunesm skrev:Men for hjemmetuneren der lige lærer ms at kende, og som ikke har adgang til tig-svejser eller andet alu-lappe-grej, så duer 4 dyser fintSupra MK4 skrev:Villle ikke skrive inden jeg var 100%Mc Mekanikeren skrev:Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del.
-
m power
- Mester Medlem
Re:
er det toppen eller dyserne der skal modificeres ?Mc Mekanikeren skrev:Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del + at de standard monterede stik passer på dem.
-
Mc Mekanikeren
- Medlem
- Geografisk sted: Randers Egnen
Re:
Ingen af demm power skrev:er det toppen eller dyserne der skal modificeres ?Mc Mekanikeren skrev:Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del + at de standard monterede stik passer på dem.
Der i mod dysebroen
En gang med MegaSquirt, altid med MegaSquirt 
-
m power
- Mester Medlem
Re:
okayMc Mekanikeren skrev:Ingen af demm power skrev:er det toppen eller dyserne der skal modificeres ?Mc Mekanikeren skrev:Der skal nu ikke meget moddificering til før Bosch dyser passer i en 4age, hvilket jo øger udvalget en del + at de standard monterede stik passer på dem.
Jeg kører selv med 640ml bosch og megasquirt styrring, intet problem med tomgang eller effekt indtil videre![]()
Der i mod dysebroen
- Heyer
- Medlem
- Geografisk sted: vejle
- Kontakt: