luske skrev:
Alex_Reedtz skrev:
Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn

, men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
De amerikanere har det med og overdrive

Dog ikke påstå det er tilfældet her..
Er det på standard stænger og stempler ?
MVH Luske
Tror de bliver ved indtil det giver et brag.
Flere har sagt at det var umuligt med over 500hk på standard bund.
Effekten skyldes jo også justering af den.
Hjælper ikke noget du har alle de rigtige stumper, hvis den ikke er justeret rigtigt.
Det er rene fra turbomotor der har justeret den her.
Jesper havde skam også fin motor, dog ikke standard bund, og den lavede omkring 80hk mindre ved samme tryk.
Hihihi ja 725hk i usa ved jeg ikke hvad kan bruges til.