Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 okt 2024, 23:40

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2002, 16:48 
har købt mig en agze4 motor som kun har standart 145hk imod de normalt kente 160 som de plejer at have men jek skal have nogle støre remhjul er der nogen som kender størelsen på dem for kan få dem lavet selv til billige penge.
den 145 hestes motor har andre stempler ind 160 hestes er der nogen som har har afaringer med den 145 hestes motor og kan man hved hjelp af remhjul få 200 hk og hvordan med jeres geerkase kan den holde
hilsen allan


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
Indlæg: 10 jun 2002, 21:55 
jeg har ogse 4agze motoren i min celica og jeg har den med 170hk standart og har ogse en agzekasse med spær(70%)JEG VIL TRO HVIS DU IKKE LAVER NOGET OM SÅ KAN DIN KASSE HOLDE MEN HVIS DU VIL HAVE 200HK så klarer den det ikke
jeg mener den kører med standart stempler og de 200hk er nok lige i overkanten for dem:´-( jeg kører med et 180mm remhjul men min motor er ogse rennoveret og blevet afbalangseret så den kan klarer det bedre lejer osv men et 165mm remhjul er nok hvad du skal gå efter og vil nok give dig ca 180 hk og så skal du ogse lige tænke på din kopling er nok ikke god nok til alle de hker god fornøgelse:-):-))


Top
  
 
Indlæg: 12 jun 2002, 17:14 
hej og tak for din viden
jeg blev ellers tilbudt en halv bil med geerkasse motor trækaksler og ledningsnet og det hele til 16 plus moms og det var en 160hk hos gadbjerg motorimport men den kom først hjem den 30 ca og jeg mangler en motor meget snart præsede han mig den anden motor på til 9 plus moms det iritere mig lidt for det andet hade nok været en bædre handel men sådan er det nu engang.
interkuleren er den entlig god nok eller har du købt en anden, jeg så et billede hvor han hade sat en blæser på det ville nok hjelpe da sådan en mr2er nok har meget stilleståene luft i motorrumet
hilsen allan


Top
  
 
Indlæg: 12 jun 2002, 19:11 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
hej
jeg har lige hørt fra poul fra gadbjerg motor import at 145hk stemplerne er korter og der med laver komprission end 165hk stemplerne men tilgængæld er de ikke oliekølede på 145hk, så stemplerne burde vare god for 200hk.
Hilsen Henrik

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team