DHB 2009 Tilmeldig åben

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
efterz
Mester Medlem
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#31 Indlæg af efterz »

Søren, der er forskel på Break-Out og Knock-Out.... :tooth:
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
lqs
Mester Medlem

#32 Indlæg af lqs »

er der? har det ellers som jeg lige er vågnet efter en hjerneblødning!
historisk set var det nok et af de DÅRLIGSTE svar der nogensinde er leveret her.....
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#33 Indlæg af Ravnen »

lqs skrev:er der? har det ellers som jeg lige er vågnet efter en hjerneblødning!
historisk set var det nok et af de DÅRLIGSTE svar der nogensinde er leveret her.....
...ikke efter men under...
corvus terrae terror...

Billede

#34 Indlæg af lqs »

så så RAVN... det er sådan et svar der gør at alle tør skrive!
MVH søren
ad2
Senior Medlem

#35 Indlæg af ad2 »

Diverse spørgsmål....
Jeg har kigget lidt i reglerne, og ud fra dem står der bl.a. udstødningssystemt skal have potter? er det en ny regl?
Mig bekendt havde mange af sidste års biler ikke potter??
regl om højde er det også noget de tager seriøst?
extern wastegate er det lovligt i år? det var det vel sidste år ikke?
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#36 Indlæg af Yugo Turbo »

extern WG har på intet tidspunkt været ulovligt.

udstødningsstytemer skal være komplette og med lyddæmper/dæmpere og det har stået der i mindst de sidste par år.

Højden tager de ikke seriøst, det er dig der skal tage det seriøst. hvis bilen er for lav kan de ikke måle din bil ordentligt. der var en mindre håndfuld biler i 06 eller 07 der havde problemer med at de blev rødlygtet uden at havde flyttet sig. dette var alle biler der var "for lave" var forklaringen. så ta du bare det mål seriøst...
Brap brap brap...
Billede
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#37 Indlæg af HenrikGM »

Yugo Turbo skrev:extern WG har på intet tidspunkt været ulovligt.

udstødningsstytemer skal være komplette og med lyddæmper/dæmpere og det har stået der i mindst de sidste par år.

Højden tager de ikke seriøst, det er dig der skal tage det seriøst. hvis bilen er for lav kan de ikke måle din bil ordentligt. der var en mindre håndfuld biler i 06 eller 07 der havde problemer med at de blev rødlygtet uden at havde flyttet sig. dette var alle biler der var "for lave" var forklaringen. så ta du bare det mål seriøst...
Men ingen ved om WG skal være ført som en del af udstødningssystemet, eller om den del af udstødningen kan være "ukomplet". Reelt var der mange med ukomplette udstødningssystemer sidste år, måske fordi WG ikke er en del af udstødningssystemet? Svært at vide, reglementet fortæller kun at WG ikke må være ført til fri, men kun indirekte.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#38 Indlæg af Yugo Turbo »

må wg ikke komme ud direkte i det fri? ikke at min er det, så der går jeg heldigvis fri... :rock:
Brap brap brap...
Billede
ad2
Senior Medlem

#39 Indlæg af ad2 »

Den røde evo (lars h) luftede i hvert fald os ud i det fri...
lqs
Mester Medlem

#40 Indlæg af lqs »

det er nok ikke lige det punkt hvor den bil har det sværest med de SKREVNE regler....
MVH søren
Besvar