Anders-S13 skrev:
Jamen ved ikke helt hvorfor den står lodret det er ikke mig der har smidt motoren i, men kunne tænke mig det er forde der er for lidt plads til turbo hvis den står på skrå med en orginal turbo-manifold ? ved ik om der er mere plads hvis der kommer topmount manifold på, det er selvfølgelig muligt
M46 ja det er jo stadig pga motoren i vognen. eller er planen Getrag eller M90 hehe

Men en B23A tror jeg næppe det blir hehe. men jo en 300hk og 450NM er da en god start, hvis det er noget der kan hive de små 17" polaris godt rundt så er det vel okay hehe. har en kammerat der snart får sin 340HK B230FT-FK 240 ud og køre med M46, dog uden spær

så kan jeg da prøve hvordan det rykker i en gammel mursteen
Tror prisen på den manifold er en 2000kr men skal nok give besked hvis jeg ik selv får brug for den
Okay....en original B21ET står skrå. Volvo har aldrigt lavet den motor i en baghjulstrukket der har stået lodret. Turboen kan nemt være der.
Har du ikke nogle billeder at motorrummet? Begynder at tro det ikke ern en B21ET du har i...
Når jeg nu skriver B23A, så er det ikke for sjov. Prøv at ridse forskellen mellem B23ET og B23A op for mig, så kan vi lige finde ud af om du så hellerikke vil have en B23ET
340hk på

B230FT-FK er nok at betragte som meget forsigtigt lavet.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!