Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 sep 2024, 00:17

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 23 maj 2002, 13:13 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 20
Hvor skarp en knast ville man kunne bruge sammen med en kompressor ? kan man evt. få sin 288 g. knast lavet om med et mindre overlap ???


Anden


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 15:26 
Jeg ved ikke om det er så godt med skarpe knaster og trykladning!:-|
Det mener Lasse vist at det ikke er!B-]

Mvh. Bay


Top
  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 15:49 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 20
Der er der nogen som køre med det ? men hvor skarpt ved jeg ikke ?
Skulle gerne op på 8000 om/d i steddet for 6500 om/d.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 15:51 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
Hvorfor vil du op på så høje omdr.???

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 16:04 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 20
for at køre hurtiger ! for lyden for heste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 16:34 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 788
Geografisk sted: Vestsjælland
Du mangedobler slidet på motoren ved at gå fra 6500 til 8000 omdr. Alt i en standard motor skal skiftes med mindre det er en honda vtec eller M3. Hvad er det for en motor


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 16:38 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 406
Går ud fra at det er en M20 motor og lad vær at gå over de 6500omdr. motoren vil yde rigeligt alligevel og så skal du ik renovere den hele tiden.

_________________
BMW E34 540i touring
BMW E39 540i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 maj 2002, 19:37 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 20
har fået afvejet krumtap pjel. stempler svinghjul kobling ventiler andre fjdere andre låg top berbejde ! mm. så den skal op på 8000!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2002, 04:47 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 476
Geografisk sted: Brøndby Strand
Jeg kender ikke ventilsystemet på din motor, 8v, 16v ? men du skal have hårdere fjedre og måske et andet ventilsystem såsom rulle løftere for at kunne klare 8000, et højere løft er godt, men overlappet er ikke godt på en trykladet motor.

mvh Lasse

_________________
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2002, 23:44 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 20
kan du fortælle noget om rulleløfter ? det er en 12v r6 cyllinder


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team