èn dag fri??? du har ikke en chance Daniel
Alt ligger i køreafstand.. og du SKAL som der bliver sagt leje en bil hvis du overhovedet skal opleve bare en smule, ALT ligger i kørerafstand. Du får EDER travlt, og det er helt sikkert dit hjemmearbejde skal være iorden.
Glem alt om bil dimserne og tag til kennedy space center og spot en dille i vejkanten
eller lignende.. som lgs siger.. der er masser af fed natur at se.
Jeg var RYSTET over hvor meget vi fik kørt. Vi boede osse i Orlando (Kissimmee).
Jeg var ude i et område på vej til Millenium mall (MEGA indkøbscenter), med masser af bilforhandlere og biludstyr, og sikkert osse tun... men jeg må indrømme det var sq lidt uoverskueligt.
I Old Town, Kissimmee, Orlando er der fredag lørdag strip cruising som i gamle dage på vesterbrogade i kbh( men det er sæ´føli ligegyldigt hvis du ikke har fri en fre/lør
). Det er sjovt at se amerikanernes egen hobby up close, som værende det mest almindelige som at smutte ned efter en liter mælk. Ret hyggeligt, fede kanere, flotte vilde grimme og sjuskede, gamle og endnu ældre.
Jeg håber du finder noget spændende i nærheden af hvor du skal på kursus .. go tur ( jeg misunder dig)
Ellers må du nuppe dig noget samuel adams om aftenen
det er go bajer.