Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 12 dec 2024, 13:47

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Hej alle!
Da jeg har en uges kursus i Orlando med en enkel dag fri, vil jeg ud og shoppe lidt car-parts (dyser, SE (som i kun at kigge, og røre:) ) turbo mv).
Nogen der kender til steder der er mere eller mindre kommercielle i det område?

Derudover skal jeg have set på en Ipod og lidt andet elektronik, nogen der kender steder at købe sådanne grejer?
Andre ting jeg skal forsøge mig med, biler der skal lejes, nu man er i V8-land? :D

Mvh,
Daniel.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

det er en STOR by, med MASSER at se på! meget turistpræget. på godt og ondt.... valget er selvfølgeligt dit, men personligt( med kun en fri dag) ville jeg måske leje en bil(læs ofre lidt extra... advarsel de måler dækmønster på WIPER både før og efter leje...) for at køre en tur uden for byen. der er masser af total fed natur der også. spændende reptiler, men også vildsvin og bjørne lige lidt fra byen. mange store indkøbs centre med mulighed for indkøb af bla. billigt tøj. husk det er dobbelt op på vægt af bagage hen over ATLANTEN. lad være med at tage meget med derover. hellere en tom kuffert extra. hvis du vil ud og se på racer/bil/reservedele så få skrevet den rigtige addresse ud hjemmefra og tag en moderne gps med. glem det der med at spørge om vej.... de lokale fatter tit tæt på minus. MVH søren

Titel:
Medlem

èn dag fri??? du har ikke en chance Daniel :lol: Alt ligger i køreafstand.. og du SKAL som der bliver sagt leje en bil hvis du overhovedet skal opleve bare en smule, ALT ligger i kørerafstand. Du får EDER travlt, og det er helt sikkert dit hjemmearbejde skal være iorden.

Glem alt om bil dimserne og tag til kennedy space center og spot en dille i vejkanten 8) eller lignende.. som lgs siger.. der er masser af fed natur at se.

Jeg var RYSTET over hvor meget vi fik kørt. Vi boede osse i Orlando (Kissimmee).

Jeg var ude i et område på vej til Millenium mall (MEGA indkøbscenter), med masser af bilforhandlere og biludstyr, og sikkert osse tun... men jeg må indrømme det var sq lidt uoverskueligt.

I Old Town, Kissimmee, Orlando er der fredag lørdag strip cruising som i gamle dage på vesterbrogade i kbh( men det er sæ´føli ligegyldigt hvis du ikke har fri en fre/lør :mrgreen: ). Det er sjovt at se amerikanernes egen hobby up close, som værende det mest almindelige som at smutte ned efter en liter mælk. Ret hyggeligt, fede kanere, flotte vilde grimme og sjuskede, gamle og endnu ældre.

Jeg håber du finder noget spændende i nærheden af hvor du skal på kursus .. go tur ( jeg misunder dig) :rock:

Ellers må du nuppe dig noget samuel adams om aftenen :tooth: det er go bajer.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Vi skal faktisk bo i Kissimmee: http://www.splendia.com/pagehotel.php?h ... 3wodRUEsdQ

Hvis jeg på nogen måder kan, så vil jeg ud og se på noget kluns og nogle bil-dimser, det er sgu nødvendigt! :)
Mega-centret vil jeg se om vi kan besøge!
Hvor længe holder de forskellige forretninger åbent? Vi er færdige hver dag kl. 17.30, så det skulle være muligt at komme lidt ud om aftenen...

Tak for svar so far!! :)
Mvh,
Daniel.

Titel:
Medlem

Er lige blevet opdateret af min kæreste...

Mall at Millenium (ikke Millenium mall) http://www.mallatmillenia.com/experience/experience.htm

Florida Mall, osse i "omegnen" http://www.simon.com/mall/default.aspx?id=139

PRIME outlet a.k.a et stort åbent center med outlet i "stil" med Hundige storcenter, osse i "omegnen" http://www.primeoutlets.com/locations/i ... lando.aspx

Vi mener det meste lukker kl 22-23 stykker.. noget sikkert klokkeb 24

Med "omegnen" menes 15-60 min kørsel alt efter hvor man befinder sig.

Se a.s.a.p at få købt "turen går til.. Florida" og læs shopping siderne.. det er ike en så skidt bog, og meget nem at gå til, og sidestil det med internettet.

Lej for gud skyld en bil derovre.. små biler er gratis, størrere biler er billige.. sportsbiler er til at betale :grin: .. vi lejede en Kia Carniaval minibus.. ikke just sportvogn, men fed når man er flere end 2.

Kan du lide bbq sauce?? ind i wallmart og køb LOAD af Jack Daniels sauce.. MUMS
Kan du lide kager til kaffen :coffee: så er det bare igang fra en ende af.. småkager fra miss fields cookies :up:

du har travlt... vi ærger os over vi ikke researchede :reading: mere inde vi tog afsted, men det gik da alligevel
8) :D

Titel:
Medlem

er du til junk food??? så skal du ikke tage derover :mrgreen: der er det vildeste udvalg!!

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Slagelse
Du skal besøge en af deres fantastiske familierestaurenter. Den hedder Hooters. Den kan godt anbefales :wink:

Titel:
Medlem

Bufas skrev:
Du skal besøge en af deres fantastiske familierestaurenter. Den hedder Hooters. Den kan godt anbefales :wink:

fnis

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Haha, tak for info :)
Det er super, keep it coming! :)

Jeg drøner på bibliotek og låner turen går til, eller køber den i bogbutikken :)

Daniel.

Titel:
Medlem

Saab-Daniel skrev:
Haha, tak for info :)
Det er super, keep it coming! :)

Jeg drøner på bibliotek og låner turen går til, eller køber den i bogbutikken :)

Daniel.

Ja for pokker.. den koster ikke alverden..tror coop butikkerne har den til 129,- ind imellem.

Tænk jer.. i dobbeltmoralen land over alle.... en familierestaurent der groft oversat hedder.............. Patter!! :grin:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time