ejnarmc skrev:
Hele systemet er ikke trykprøvet, men har kun 4 samlinger som er nemme at se. Og er spændt hvad de kan. Kompresionen er standart. Knasterne er stillet med noget speciel værktøj fra volvo og kan kun sidee på en måde.
Indsugningsrøret er 3"
Intercooerrørene er 2" fra turbo til intercooler, og 2,5" fra intercooler til gasspjæld.
Kunne godt vare jeg skulle tage en kort tur uden luftfilter
Bilen er kørt ind ved rh, og kunne ikke lave mere end. De 1.1 bar
Helt back to basic!
Lav imidlertidig rørføring mellem turbo og manifold, bare tværs over motor. (afmonter evt hurtigt hjelm for nem test)
Tjeck slange for tomgangsmotor, evt. pil den af og afprop hullet imidlertidigt(nu skal motoren hjælpes for at ville gå tomgang, men det er ok til en hurtig test)
Kør så igen. Stadigt ingen tryk?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!