Henrik D.S. skrev:Tja vi fik da en 1,1 til og holde til 215hk. std. indmad Der var bearbejdet topstykke og lavet justerbart takthjul. Med en GT2056. 235nm 5600omdr og 215hk ved 6800mdr. ca. 1,5bar tryk. Fuck det er en sjov "kone" bil Men desværre kun 4trins gearkasse og ingen spær
Mvh Henrik
Hehe det lyder sku heftigt Hvor langtid holdet den?
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
Den lever endnu Turboen døde dog for 1/2 år siden men der er ved og komme en ny på nu. Den har nok kørt ca 450000 med det nu. Hun kører faktisk ret firsk så den får tæv ofte Dog kører den kun med 1 bar til daglig, ca 170hk. Gearkassen er dog begyndt og støje lidt
Henrik D.S. skrev:Den lever endnu Turboen døde dog for 1/2 år siden men der er ved og komme en ny på nu. Den har nok kørt ca 450000 med det nu. Hun kører faktisk ret firsk så den får tæv ofte Dog kører den kun med 1 bar til daglig, ca 170hk. Gearkassen er dog begyndt og støje lidt
Der har ikke sneget sig et ekstra nul ind oven for??
tror kun du mener 45000 og ikke 450000km .. med mindre du regner i en anden målestok en km
Den bil er et projekt fra wolf motorstyring vis jeg ikke tager helt fejl så den køre med indsprøjtning. Og de 450000 km skal nok passe eller måske 250000 men stadig flot effekt tal. har selv kørt med en gammel polo 1,1 med turbo som også kørte fantastisk og fik tæsk hverdag.
Vil man kunne sætte indsprøjtning på sådan en 1.3 Polo motor med karburator?? Man skal selfølgelig ha motorstyring til at styre det. Nogen som ved om der er noget der passer direkte over?? Tror vi dropper den g40 motor til at starte med. For at se hvad muligheden er.
SV1000 for fun!
OFFROAD junkie ! (WANT AN XT600 Yamaha)
JerrilD skrev:Vil man kunne sætte indsprøjtning på sådan en 1.3 Polo motor med karburator?? Man skal selfølgelig ha motorstyring til at styre det. Nogen som ved om der er noget der passer direkte over?? Tror vi dropper den g40 motor til at starte med. For at se hvad muligheden er.
Så skal du have fat i 1,3 GT manifolden (Den fåes også med karburator, så vær lige opmærksom), den har multipoint indsprøjtning.
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo