ae86 skrev:
Hvordan er det lavet???
Har i bare fjernet kompressoren og så smidt en turbo på istedet??
Som jeg ser det så skal der ændres lidt i motorstyrings programmet.. hvis den er bygget til at køre lige på grænsen af magert for at klare nogle af de miljø krav (eller km/l) vi har i dag og i så samtidigt ændre den til turbo der har en noget bedre virkningsgrad (mindre opvarmning af luften og dermed en bedre fyldning) så er der da en god chance for at den køre magert..
Har i haft en wideband sonde på den for at se at i ikke køre meget magert?
Hvordan ser tændrør ud?
Turbo, manifold, kat osv er fra en orginal focus rs , større ic, dyser(ikk monteret inu)
Jep , det er blevet målt og det ligger fint op til ca. 5000 omdr og derover hvor det ligger lige på grænsen , kompressorkittet var eftermonteret ved gerstmann motorsport i tyskland. Og de har kørt den ind med kompressor i sin tid så den overholder ikk nogle specielle miljøkrav