Wildert skrev:
Sjovt - endeligt hører jeg noget om Kamaza fra nogle som rent faktisk bruger det. Altså sådan rigtige praktiske erfaringer...
Interessant - har du eksempler?
Jeg har selv et sæt bundpropstoppe fra Kamaza, men dels er jeg på hobbyplan og bruger det meget lidt, dels så er det jo ikke lige det værktøj man bruger mest. Men altså - det virker sgu' meget fint alt i alt.
Jeg havde en kammi som var die hard Kamaza-fan (de forhandlede det hvor han arbejdede

) - og jeg synes da også det virkede til at være fornuftigt.
Men da jeg så min anden kammis momentnøgle, så blev jeg altså noget skuffet....
Det størreste problemer vi havde var skralderne og de lange tag i ½". Garantien dækker, det i øvrigt til stor ros, men det er altså træls at smadre fingrene engang hver anden måned fordi skralden dør. De holdte nok i gennemsnit en 2 måneds tid.
Gang det med 20 mand, og spørg så om lageret var rimilig trætte af de skralder

Tagene knækkede lige der hvor man sætter toppene på.
Flaske donkraftene kunne desværre ikke løfte hvad der stod på dem. En 14 tons kunne ik presse mere end en gammel 10 tons kunne. Om 10 tonsen så trykkede 14 tons skal jeg ik kunne sige.
Nøglerne er sådan lidt skarpe at holde på, runding er for skarp. Så tog man fat fik man meget hurtigt ondt i hånden. Det skal så også siges at gaffel enden er lidt sjov. Nogle er meget bløde, så smutter den, andre er extrem hårde.
Mener også deres toppe flækkede rimilig tit.
Til deres forsvar skal det altså siges at det blev brugt på et traktor værksted. Og sådan et sted voldes ting pænt voldsomt. Til hoppy brug er det fint, har selv meget der fra. Sponsoret af firmaet. Lovligt

Man kan sikkert også finde fejl hos andre, men med Beta og Bahco som vi havde før, kombineret med det der holder fra dem begge, så syntes vi det der var extremt...
Ja det lyder sgu' da voldsomt må man sige...