Hvis den sejler efter en udmåling, men har været stabil før.
Så er det i min verden en Ommer!!!
Citat:
Toe in, er uden for mål, dog inden for tilladte værdier på alle hjul, så ingen problemer der.
Hvordan kan det være uden for mål, men inden for tolerencerne???
Hvis toe på baghjulene kan justeres, Så skal værdien være ens på begge hjul efter justering+- 1`
Og de må gerne spidse lidt, da det giver en mere stabil kørsel.
Citat:
Og camper er på alle hjul ca -0,54. Men på venstre bagerste er den -1,54
Igen er kravet ensartethed på akslerne.
Hvis camber kan justeres.
1grad i forskel h-v bag er for meget, og kan give en sejlende kørsel specielt når hjulene bevæger sig op og ned.
Hvis man kunne få forskellen ned på 10-20`så vil det hjælpe meget.
Hellere uden for tolerencerne, men ens!!!
End et hjul perfekt, og det andet uden for tolerencerne.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html