Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 10 jan 2025, 14:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Nu kan en total standard bil, jo også nemt skyde både kobling og svinghjul ud igennem motorhjelm.
Så det er nok svær og sætter stopper helt for, medmindre brian i hans lille opel også skal have sprængkåbe på...

Dog er det ret nemt og sætter en stopper for, alt folk ikke kører ind i en kæmpe sten.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Jeg må nok lægge mig ned fladt på gulvet omkring i hvert fald en ting:
DASU holder sig ikke for gode til at komme med nogle.... skal vi sige: "interessante" erklæringer.
Jeg har selv fået Autosport ind ad døren, og greb det naturligvis med nogen interesse, efter kun at have læst Steen's citat. Jeg tænkte jeg måtte se det i fuld sammenhæng, for det virkede det helt ude af proportioner.
Nu kender jeg også Steen, og jeg kender ham som en helt igennem rimelig og sober person, så jeg var sgu' noget bekymret.

Efter at have læst lederen blev jeg bare endnu mere forfærdet: Det virker HELT ude af proportioner fra DASU's side, og der er flere konkrete ting som jeg faktisk ikke er i tvivl om er faktuelt forkerte. Det må være muligt at komme efter dem med injurier eller lignende.

Man kan stadig diskutere hvordan det er gået så galt at det er kommet hertil nu, og om der var nogen der kunne have gjort noget der var anderledes for at undgå det.
Men jeg kan personligt ikke komme i tanke om noget der retfærdiggør hvad der ligner en fed løgn!

Jeg er sgu' skuffet over måden "min" organisation optræder på her - endda som officiel udmelding (omend til medlemmerne)!

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
DASU dementi

Citat:
Heldigvis skete der ikke noget ved det uheld, men det kunne være gået helt galt. Og så er der ikke skyggen af forsikring, der dækker publikum!

Citat:
Nøj, Hartvig bliver gal når han ser det indlæg. Morten Bach Andersen skriver direkte at Hartvig ikke havde den lovpligtige forsikring vedr. publikum iorden, altså et klokkeklart brud på bek827!

Jeg vil udlade at kommentere på denne sag, udover at forvente at I alle er voksne mennesker der selv kan gøre jer jeres tanker udfra nedenstående.

DASU vi i dag onsdag den 23/7 2008 lægge et dementi og en uforbeholden undskyldning på deres hjemmeside.

Indtil dette er gjort er alle velkommen til at kontakte DASU's formand Morten Bach Andersen på telefon 97 96 17 64 eller email: mba@sport.dk

Hartvig - som kun har været mere vred den dag dagplejemoderen slog min søn !

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

I bedste Se & Hør stil :wink:

http://www.dasu.dk/regado.jsp?type=docu ... &menuid=11

Med et lille diskret link på forsiden.

Hartvig - nu med normal kulør igen

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Østsjælland
Hø hø Hartvig så kan du da ikke være sur over det :tooth:

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ølholm
Hartvig skrev:
I bedste Se & Hør stil :wink:

http://www.dasu.dk/regado.jsp?type=docu ... &menuid=11

Med et lille diskret link på forsiden.

Hartvig - nu med normal kulør igen

Der kan du se Hartvig, dialog betaler sig! :wink: :grin:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Citat:
Hø hø Hartvig så kan du da ikke være sur over det

Nej det er da også bare at overreagere, når formanden for Danmarks største motorsportsorganisation i medlemsbladet der tilgår ca. 8.000 motorsports interesserede, skriver at en af Danmarks største og mest kendte arrangører af lovligt streetrace afvikler deres løb uden den lovpligtige tilskuer forsikring.

Men ser man bort fra ironien, så sætter udtalelsen og den efterfølgende berigtigelse jo troværdigheden og motiver - som hele denne tråd har drejet sig om - i et nærmest blændende relief.

Så nu vil jeg bare fortsætte min ferie :wink: og så håber jeg at se en masse til race på den unævnelige Nordjyske bane lørdag den 23/8.

/Hartvig

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Horsens
Et spørgsmål midt i debatten:
Var banen i Hirtshals ved NAD godkendt af DASU?
Måske Felthaus ved det?
Mvh
Morten

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Desværre er der ikke meget andet at gøre ved NAD end endnu en gang at tage ved lære - selvom det tilsyneladende heller ikke er lykkedes i år. Uden at kende detaljerne (jeg har altid opfattet dette løb som totalt tåbeligt og til kæmpe skade for den lovlige streetrace sport) tillader jeg mig at antage at NAD løbet afholdes med ansvarlig DASU klub og DASU godkendelse :?:

Men jeg er da langt mere bekymret over det kommende NDCD løb på Thisted Flyveplads den 16-17. augsut, endnu en gang gradbøjer man DASU's reglementet. Men det værste er at man til et lukket arrangement med dertil hørende reducerede sikkerhedskrav, tillader et ubegrænset antal "tilskuere" forklædt som "mekanikere. Det er bare så totalt tåbeligt at jeg ikke kan finde ord for min harme.

Sker der et uheld med tilskuerne (undskyld - de forklædte mekanikere) så vil det ramme urimeligt hårdt i forhold til de arrangører som laver lovligt streetrace under sikre og forsvarlige vilkår.

Men der er vel ikke andet at gøre end at skrive et brev til den ansvarlige Politimester og gøre opmærksom på forholdet - ikke for at skade den arrangerende klub, men udelukkende for at værne om den lovlige streetrace som ansvarlige arrangører.

Hartvig

Titel:
Mester Medlem

morten jønsson skrev:
Et spørgsmål midt i debatten:
Var banen i Hirtshals ved NAD godkendt af DASU?
Måske Felthaus ved det?
Mvh
Morten
banen var jo den samme som der er kørt på ..er det 7 gange.
det var en DASU klub der var arr. i år.
formanden for DASUs DRAGRACEUDVALG var som bekendt tilstede, sammen med en del andre DASU off. så alt har jo nok været i sin skønneste orden mht. selve banen! MVH søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time