Ravnen skrev:
ikke at jeg mener at DASU er djævlen, men de er under anklage og det ville være rart at andre DASU repensentanter end Felthaus melder ud, der er masser at eksempler på at DASU i modsætning til hvad de i denne forbindelse giver udtryk for og til grund for deres handlinger, ikke har styr på deres eget penalhus, det behøver Streetrace folkene egentlig ikke at bevise, det er såmænd bare et spørgsmål at åbne øjnene.
Well, DASU har jo som sådan ingen forpligtelse til at forsvare sig. PowerPage er ingen domstol - så hvad forvener du?
Ja - det ville være rart - men som jeg har sagt før: Synes du at holdningen og udgangspunktet der lægges for dagen herinde er befordrende for dialog?
Det er mig faktisk lidt af en gåde, at nu har spørgsmålet/emnet om måden der kommunikeres på, været oppe adskillige gange i denne tråd. Alligevel kan jeg ikke huske at have set nogle af "DASU-modstanderne", der har forholdt sig til det.
I behøver sgu' ikke en gang give os ret i at det ku' gribes anderledes an - men man får ikke en gang et "de ka' rende os - de har givet os så meget bøvl, så vi gider ikke mere, og vi råber i øvrigt op som det passer os".
Altså - det ville da være en udmelding der er til at forstå, og jeg ville personligt bare kunne konstatere at så måtte man være enige om at være uenige.
Det ville ikke rigtigt føre noget samarbejde med sig - men så var det sgu' da meldt ud.
I stedet bliver der øffet en masse om hvad DASU kan, bør og skulle, og meget lidt (hvis ikke intet) om hvad ikke-DASU'erne vil, kunne og gad i forhold til at få en dialog med DASU.
Som jeg har sagt før: det kan godt være at DASU objektivt har fucket det op - I dunno. Men i har historisk bevis for at det ikke hjælper jer en tøddel at være sure over det. Så er det på tide at prøve noget nyt, hvis man altså er interesseret i at ændre det.
Husk på at hvis det lykkes, så er det JER der har "vundet"...
Citat:
så jeg skulle mene at jeg har en ”ægte” interesse for sagen ligesom de arrangører der er med i tråden.
Jeg tvivler ikke på at de fleste her har en meget ægte interesse i det. Ellers gad "i" sgu' ikke bruge så meget krudt på at diskutere det.
De kødhoveder der bare vil lave larm og råbe på samfundets skyld, de deltager ikke herinde.
Citat:
Vi har ikke brug for selvbestaltede advokater men flere DASU folk som Felthaus og Lada som også oprigtigt interesserer sig for og beskæftiger sig med emnet og er interesseret i at finde en løsning på tværs af tilhørsforhold. Alt andet er bare en kamp på ord som ikke fører nogle steder…
Se den er der igen: Det er DASU der skal nærme sig jer... kan du ikke se det?
Hva' fa'en er der i vejen med at "i" forsøger at nærme jer DASU igen?
Det andet virker tydeligvis ikke - så prøv noget andet.
Det er ikke det samme som at "i" bøjer jer forover og tager den i numsen - det er et spørgsmål om at "jeres" sag kommer nogle vegne.
Alt at vinde.... meget lidt, hvis intet, at tabe. Måske lidt stolthed - men stolthed kan man altså ikke køre race i.