Hartvig skrev:
Her jo svaret på alle mine bekymringer - ovenstående citat bekræfter alle mine værste anelser - du er jo simpelthen så selvoptaget og overbevist om egen suverænitet, at du på et offentligt forum tør våge den påstand at dine undersåtter (og ved gud også kunder) bruger hele din arbejdsdag på at genere dig med mærkelige argumenter og problemer.....
De generer mig ikke - så skulle jeg nok lave noget andet...
I virkeligheden har de som oftest ret i de ting de synes der er vejen og bør laves om.
Lige akkurat som du og andre herinde sikkert har ret i at DASU burde spille en anden rolle i det her game.
Problemet er bare at de kan som regel ikke ændre en skid på hvordan en anden person/situation/tilstand er, ved at blive ved med at gentage de samme ting, eller bare brokke sig over dem.
Den virkelige remedie er normalt at gå ind i dialog med dem man er uenig med, eller som kan ændre på situationen.
Der er utallige udefrakommende ting der påvirker en situation, og er med til at danne den - langt de fleste kan man ikke gøre en daddel ved. Så vil man nogen steder med den, så må man se på hvad man selv kan gøre anderledes for at ændre den.
Citat:
Hvad bilder de sig dog ind at forstyre oraklet - jeg frygter kortvarigt at du er SAP konsulent.
Nopes - men det er indenfor IT - men det ved du udmærket godt. Og nej - de forstyrrer ikke - det er hvad jeg er der for...
Citat:
Okay Brian - ovenstående er skrevet med et stort smil på læben og jeg håber du kan bære over med ironien
Jeg kan sagtens bære over med den - det burde du vide udmærket godt - og ellers er det jo netop en af de ting jeg næppe kan ændre på
.
Men jeg ved også at den der tager alvor kun for alvor, og ironi kun for ironi, har forstået begge dele lige dårligt...
Citat:
Happy tequila
- vi tales ved om 3 uger Hr. Konsulent Boss
Den er fin Hr. Salgschef...