Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 10 jan 2025, 20:54

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
ravnen
Fakta: 2 arrangementer er allerede stoppet INDEN de var kommet igang, med lige netop en henvisning til at det skulle være DASU klubber der afholdte dem, Fortæl hvor det står at det skal være sådan? og kunne det have noget at gøre med DASUs lille brev til politimesterne?

fakta 2 vilket arancemang snakke vi om her ??

Nu har jeg enlig efter lang tid forstået hvorfor hartvig er sur på dasu og ja jeg kan følge ham meget langt hen af vejen

da vi i kl gaderacerne spugte dasu om hjælp til og lave lovlig race var det lige den samme holdning jeg møtte den gang der var kun en der vilde hjælpe invar bonke

alle andre var så nikative over for det så man slet ikke fatter det

vi var endag til møder med rolf og ondre for dasu i 2001 hvor vi fik det intryk de bare vilde havde vi skulle melde os ind i en klub er begynde og køre rally

heldig vis jalp ingvar os med og få et lovlig race op og stå D. 19 i 5 2002
godt nok som opvisning men alt begyndelse er svær

siden er det så kommet til rigtig race i 2003 med det fåste køge race
og siden er det faktisk gået lidt i stå

jeg håbede at dasu vilde stramme sig lidt op i år med den cop de vilde lave og ja nu er der 3 race om årget på sjælland men det er jo slet ikke nok

om man så kan lide disse type race vil jeg ikke kommentere her.

jeg personligt har gået meget og tænkt selv og starte nået op med en klup selv og lave race selv med dasu forsikring og som dasu klub men kun af den ene grund jeg ikke ander hvordan i andre skaffer forsikringer af 75 kr pr bil eller hvirdan i kan skaffe en føre forsikring

der kender jeg dasus papir ting best da det er dem jeg har arbejdet mest med siden 99

men jeg kan godt forstå tvivlen om dasu nu da det ikke rigtig er nogle som vil akseptere denne sportsgren prøv selv og læse på motorsporten.dk hvor jeg i forumet har prøvet og få en dialo med nogle men folk sviner bare sportsgranen til
http://www.motorsporten.dk/Forum/ShowPo ... ostID=7369

hilsen lada[/quote]

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Hartvig skrev:
Her jo svaret på alle mine bekymringer - ovenstående citat bekræfter alle mine værste anelser - du er jo simpelthen så selvoptaget og overbevist om egen suverænitet, at du på et offentligt forum tør våge den påstand at dine undersåtter (og ved gud også kunder) bruger hele din arbejdsdag på at genere dig med mærkelige argumenter og problemer.....

De generer mig ikke - så skulle jeg nok lave noget andet...
I virkeligheden har de som oftest ret i de ting de synes der er vejen og bør laves om.
Lige akkurat som du og andre herinde sikkert har ret i at DASU burde spille en anden rolle i det her game.
Problemet er bare at de kan som regel ikke ændre en skid på hvordan en anden person/situation/tilstand er, ved at blive ved med at gentage de samme ting, eller bare brokke sig over dem.

Den virkelige remedie er normalt at gå ind i dialog med dem man er uenig med, eller som kan ændre på situationen.
Der er utallige udefrakommende ting der påvirker en situation, og er med til at danne den - langt de fleste kan man ikke gøre en daddel ved. Så vil man nogen steder med den, så må man se på hvad man selv kan gøre anderledes for at ændre den.

Citat:
Hvad bilder de sig dog ind at forstyre oraklet - jeg frygter kortvarigt at du er SAP konsulent.

Nopes - men det er indenfor IT - men det ved du udmærket godt. Og nej - de forstyrrer ikke - det er hvad jeg er der for...

Citat:
Okay Brian - ovenstående er skrevet med et stort smil på læben og jeg håber du kan bære over med ironien :tooth:

Jeg kan sagtens bære over med den - det burde du vide udmærket godt - og ellers er det jo netop en af de ting jeg næppe kan ændre på :wink:.
Men jeg ved også at den der tager alvor kun for alvor, og ironi kun for ironi, har forstået begge dele lige dårligt...

Citat:
Happy tequila :gnaek: - vi tales ved om 3 uger Hr. Konsulent Boss

Den er fin Hr. Salgschef...

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
ladathomas skrev:
men jeg kan godt forstå tvivlen om dasu nu da det ikke rigtig er nogle som vil akseptere denne sportsgren prøv selv og læse på motorsporten.dk hvor jeg i forumet har prøvet og få en dialo med nogle men folk sviner bare sportsgranen til

hilsen lada

Øh - skal vi ikke være enige om at der er ÉN - ÉN eneste - person der sviner dine indlæg til. Det er Crashnburn der tog gange er - ja det indrømmer jeg blankt - øretæveindbydende.
Det er sløje tider hvis en enkelt anonym som man ikke aner hvem er, kan tages til indtægt for DASU's holdninger. Herre Jemini mand - han skriver jo ikke en gang noget om andet end sine egne holdninger.

Ro på....

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ladathomas skrev:

hilsen lada

Jeg tror næppe den person er en DASU repræsentant der har svaret dig der, så kan ikke se hvad det overhovedet har med DASU's holdning til streetrace at gøre

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: køge
nu var det mest for og vise de fleste folks holdning til streetrace
ved godt de ikke er dasu folk men holdningen er næsten den samme

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ølholm
ladathomas skrev:

jeg håbede at dasu vilde stramme sig lidt op i år med den cop de vilde lave og ja nu er der 3 race om årget på sjælland men det er jo slet ikke nok

om man så kan lide disse type race vil jeg ikke kommentere her.

hilsen lada

Hej Lada

Nu skal jeg ikke forsvare DASU, men lige gøre opmærksom på, at de på deres info møde om deres streetrace cup ønskede 6 løb ligeligt fordelt på hver side af Storebælt. Når der så kun er arrangementer i år på den ene side af Storebælt er jo egentlig ikke DASU´s skyld, men de klubber som skulle arrangere løbene.
Det viser bare som du selv skriver i et af dine indlæg, at al start er svær!

Titel:
Mester Medlem

ja begyndelse er svært. det er sgu også svært at kalde noget en cup, når man ikke kører de forskellige afdelinger efter samme sæt regler!
når man læser de her tolv sider i denne tråd, er det påfaldende at der kun er en højstående DASU mand der skriver.... det blev han så også meget hurtigt træt af... da han blev bedt om at svare på nogen ting om, hvorfor DASU ikke vælger at overholde deres egne regler.
MVH søren medlem af det famlende DASU

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kristoffer skrev:
Ravnen skrev:
kristoffer skrev:
Hartvig skrev:
@ Kristoffer

Som ansvarlig for oprettelsen af denne tråd kan jeg kun sige - du fatter tilsyneladende ikke en brik og ønsker heller ikke at bidrage med et eneste konstruktivt indlæg - så kan du ikke gøre alle os andre den store tjeneste bare at holde dig væk ?

Hartvig

Det er sku da stadig dig der ikke fatter hvad det er du selv citeret i den opridelige tråd.

Fakta: DASU kontakter politiet hvis de har begrundet mistanke til et event ikke overholder reglerne.

Hartvig versionen: DASU hetzer alle events der ikke er godkendt af DASU, eller hvor DASU spiller en rolle, DASU ligger i busken, dasu hader streetracere.

Ud over dette har du så smidt en masse pladder ind om dig og dit firmas påståede kompetancer, som er emnet uendeligt ligegyldigt - med mindre denne tråd altså bare er ment som reklame for dig selv, som flere andre har nævt i denne tråd allerede.

Fakta: DASU klubberene overholder ikke selv reglerne, kontakter DASU politiet?

Fakta: 2 arrangementer er allerede stoppet INDEN de var kommet igang, med lige netop en henvisning til at det skulle være DASU klubber der afholdte dem, Fortæl hvor det står at det skal være sådan? og kunne det have noget at gøre med DASUs lille brev til politimesterne?

Hvis folk ser spøgelser så er det fordi der er spøgelser!

Giv mig navnet på et arrangementer hvor DASU er/var involvert, hvor de nødvendige tilladelser ikke er/var til stede

jeg venter stadig...

Titel:
Mester Medlem

hvad er det du venter på? MVH søren

Titel:
Medlem
Brugeravatar

lqs skrev:
hvad er det du venter på? MVH søren

du kunne evt læse det jeg citerede . og det var til ravnen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 211 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time