Westmus skrev:
kristoffer skrev:
Og så koster den kun ca 320.000 uden afgift - det er godtnok sindsygt
Sidste efterår var den officielle pris for en alm. 300Hk's GT hos en Ford forhandler i USA omkring 20.000$, dengang ca 125.000,-Kr!! Den skal så bare lige have et sænkningssæt og bremseskit fra Roush ( fåes hos Ford) og vupti så styre den lige så godt. Snak lige om at de tager røven på os her i DK med hensyn til bilpriser!
Mustang konceptet har jo alle dage været at det skulle være en billig og sporty bil. Amerikanernes svar på en GTI.
den aller billigste kostede 20k ja, men priserne var mellem $19,650 - $32,245 + skat ifølge yahoo.
Med speciel undervogn, anden kompressor og motorstyrring samt en masse carbon plastic i kabinen, så kommer prisen jo lidt der op af, så jeg vil da sige det stadig er billigt, når man tænker på en Shelby GT500 koster $42,330-$47,155 + skat uden at være særlig speciel. Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside er det ikke meget andet en motoren der er lavet noget ved.
Men mustang har jo også altid skulle være en billig bil til alm mennesker, så det syntes jeg da de er lykkedes rigtig godt med.
Personligt er der dog ca 50000 andre biler jeg heller ville ha... eks en gammel nissan S30Z ville jeg da hellere ha