Hej Henrik
Jeg tror jeg så dig i mængden, ville gerne lige have hilst på dig(så kunne du også have været med en tur i pitten).
Det plejer faktisk at være sådan, at i pausen, er der åbent for publikum i pitten, da førerne alligevel spiser, og publikum keder sig, det var en ærgelig svipser.
Grunden til, at jeg ikke var nærverende nok til, at fange dig var, at jeg ganske simpelt var lidt stresset over, at både skulle være medvirkende i den arrangernende del og den deltagende del af konkurrencen, men også havde en del mekaniske gøremål(svejsning af styrtøj,skift af motor og senere skift af toppakning)
Den sene start efter pausen var delvis pga. at der var rigtig mange førere og officials, der skulle bespises på en gang, i et telt der nok lige var i den lille ende, til at kapere alle de folk.
Omkring bonderøve, så vil jeg måske ikke give dig helt ret mest baseret på omgangstonen i pitten, der er selvfølgelig mange der har lagt mange penge i deres biler, de tager ganske naturligt det hele meget seriøst, men i min verden, er de "bedste" førere fra Island, samtidig de mest jordnære.
De lånte min racebus, mens de var hernede, derfor havde jeg en god kontakt med dem, det har kun været med til, at forstærke min opfattelse.
Men en ting er 100% sikkert! DE ER ISKOLDE I R_ _ EN!!
Vi vil meget gerne have mere af den slags i DK, helst flere kørere også, så du har helt ret i at det skal ikke virke som hemmelighedskræmmeri,
dette er en rigtig god kritik, som er taget til efterretning, da dette helt sikkert ikke er vejen frem(gode forslag modtages gerne).
Ja det var trist med speakeren, lidt flere højtalere havde været sagen, der er jo lidt støj i de biler.
Jeg må lige sige, at det var ærgeligt, hvis du ikke var her i dag.
Det er nemlig sådan, at man normalt laver banerne lidt "lette" om lørdagen, så flest mulig biler, stiller til start om søndagen, hvor man så "smider handskerne" og laver nogle vilde baner, i dag ingen undtagelse