Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 jun 2025, 15:08

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2008, 12:54 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Indlæg: 289
Geografisk sted: køge
hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk

men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil


jeg har lest på nettet men er gået lidt død

på forhond mange tak

_________________
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jun 2008, 13:04 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Indlæg: 1316
malpassi


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jun 2008, 13:07 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Indlæg: 289
Geografisk sted: køge
er det så lige meget om den sider får eller efter kaburatoren ??

for den malpassi jeg havde på min gamle bil sad den får kaburatorerne
den der sider nu sider efter alså på ratur slangen

_________________
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2008, 13:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2005, 16:40
Indlæg: 187
ladathomas skrev:
hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk

men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil


jeg har lest på nettet men er gået lidt død

på forhond mange tak


https://www.burtonpower.com/prod_filter ... 11&PSet=98

http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... a8fcaa68aa


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2008, 13:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2005, 16:40
Indlæg: 187
ladathomas skrev:
hejsa min benzintryksragulator er gået død den heder lovato autogas vicenza- itali
den sider som på en insprøjtingssustem på ratur slangen og er justeret til 0,3 bars tryk

men den er nu gået død
hvor kan man skaffe en såden benzintryksragulator der kan justeres så langt ned til 0,3 bar da det er en kaburator bil


jeg har lest på nettet men er gået lidt død

på forhond mange tak


https://www.burtonpower.com/prod_filter ... 11&PSet=98

http://www.rallydesign.co.uk/index.php? ... a8fcaa68aa


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jun 2008, 17:14 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Indlæg: 1316
ladathomas skrev:
er det så lige meget om den sider får eller efter kaburatoren ??

for den malpassi jeg havde på min gamle bil sad den får kaburatorerne
den der sider nu sider efter alså på ratur slangen


I princippet ja.. med mindre jeg forstår dit spørgsmål forkert !!!

Bare du vender den rigtigt og ikke tager benzinen fra returen !!

Benzintryks-regulatoren sørger bare for at trykket på "fuelrail-tryksiden" er 0,3 bar over ladetryk ... resten retuneres tilbage til tanken


Malpassi sidder bla. på gamle

Lotus Esprit turbo
MG Metro og Maestro og Montego turbo
Og nogel Alfa GTV Autodelta turbo (tvivler dog på at du kan finde sådanne en)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jun 2008, 17:24 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Indlæg: 289
Geografisk sted: køge
det ikke en turbo bil ved ikke om det har nået og sige lige pt har jeg fået den til og køre så håber det holder til lørdag

_________________
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jun 2008, 17:37 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08
Indlæg: 1316
ladathomas skrev:
det ikke en turbo bil ved ikke om det har nået og sige lige pt har jeg fået den til og køre så håber det holder til lørdag

Så har du jo samtidigt fundet fejlen for hvorfor den har overdrevent meget turbotøven ... du har "glemt" at monterer turboen :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jun 2008, 21:11 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 25 jun 2006, 19:06
Indlæg: 1664
Du kan sagtens bruge den alligevel. Den holder bare benzintrykket 0,25-0,3 bar tror jeg det var, over manifoldtrykket

_________________
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team