Ravnen skrev:
[Det ved jeg ikke endnu, jeg troede at problemet var løst, indtil det viste sig at det stadig var der, nemlig at efter de 402 m stiger temp til over 100 grader, men jeg kørte osse med begge pumper. Indtil videre ryger EWP'en og så har jeg skaffet et remhjul med mindre dia. så må vi se om det pis holder op, meningen er at montere noget elektrisk beregnet på en V8 på den originale pumpes plads, da EWP.en er lidt for billig kina agtig efter min smag...
Med fuld knald på motoren kan du næppe holde temperaturen helt i ave.
En pumpet 2JZ vil stige så meget som +15graderC, bare på et træk på rullefeltet.
Hvad er start temperaturen?
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!