Slavteren skrev:
altså der vil jo altid være lidt slør i et gammelt system. et par gange har der været lidt mugne miner til teknisk over det, men ikke noget problem når jeg har forklaret at bilen køres af 3 forskellige. mhs til vinkler plejer jeg at ha en hjælper, og så ellers stable hvad jeg nu har under sædet til det får den rigtige position. sådan en sprint sæde skal jo ha den rigtige vinkel i første forsøg når det ikke kan justeres. Det eneste problem jeg har haft med starletten med det system er en glideskinne der er knækket, men for det første burde belastningen være mindre hvis du ikke direkte bruger bilen til race, og jeg tror ikke det var konstruktionen den var galt med i forhold til alm slid og et mont. beslag i karossen der kunne gi mere efter end godt var..
husk hellere at ha lidt for kort til rattet end lidt for langt, og ha sædet monteret lavt, så går du ikke helt galt i byen.
Oki mange tak for lidt info du:-) Så er der lidt og gå efter. For ja tror sgu gerne den skal side lige i skabet mht vinkler for man kan holde ud og side der!!