Hartvig skrev:
@ Brian
Nu er det jo sådan at du alene deltager i diskussionen - for diskussionens skyld - i et eller andet forsøg på at demonstrerer verbal overlegenhed.
Du har absolut intet kendskab til streetrace sporten, dens aktører eller historik, og dit eneste formål at ytre dig imod mine argumenter og holdninger - kom nu bare ud af busken.
Det er jo mere end almindeligt forudindtagede holdninger du lægger for dagen her - ja det er end ikke forudindtaget, for det er mod bedrevidende faktisk.
Jeg har adskillige gange forsøgt at gøre dig klart hvad min holdning er.
1. Jeg synes at streetrace er fremragende, fordi jeg synes alt motorsport uanset afart ikke kan undgå at smitte af på alle de andre typer motorsport.
Af samme årsag er min interesse også at alle typer motorsport udøves på en måde som Hr. og Fru Danmark ikke kan sætte en finger på, men derimod blive positivt overraskede over. Netop på grund af den afsmittende virkning.
Kort sagt: Går det godt for {indsæt navn på vilkårlig motorsportsgren her}, går det godt for andre motorsportsgrene. Går det dårligt for {indsæt navn på vilkårlig motorsportsgren her}, går det mindre godt for andre motorsportsgrene.
2. Ja, (klub)rally er "min" ting - det synes jeg er sjovt, lige som at du synes at streetrace er sjovt. Jeg respekterer din holdning til streetrace, er det for meget at forlange at du respekterer min holdning til rally?
I øvrigt ser jeg ikke hvad min holdning til forskellige sportsgrene skal til debat for - indlægget handlede alene om at jeg synes at du debatterer på en måde der ikke fremmer dit budskab.
Som du kan læse af ovenstående, så har jeg en direkte interesse i at streetrace bliver et hit både internt og i offentlighedens øjne.
Som udenforstående for streetracecmiljøet (altså "næsten offentlighedens øjne"), kan jeg bare observere at jeg ikke synes at du hverken gavner "min sag", eller din egen sag.
I det konkrete tilfælde behøver jeg ikke være langt inde i miljøet omkring streetrace-sporten, for at kunne sige at din kritik af citatet virker ude af proportioner. Jeg kan ikke helt se hvad dybere kendskab skulle hjælpe med - men du må hjertens gerne forsøge at forklare mig det.
Du har valgt at sætte hårdt mod hårdt (sådan oplever jeg det i hvert fald), og uanset hvor uretfærdigt du føler dig behandlet, så forsøger jeg sådan set bare at give det råd, at det næppe er skide befordrende.
Derudover er jeg bare godt gammeldags træt af at høre på manipulation og overdrivelser (jvf. eksemplet om barnevognen til hill climb), og jeg er næppe den eneste.
Jeg er medlem af en DASU-klub ja, men jeg er bestemt ikke specielt religiøs omkring DASU. Jeg synes også de gør nogle pænt sære ting rundt omkring, og kritik er berettiget.
Men netop omtalte eksempel og det der starter tråden har intet med kritik at gøre, akkurat som dine udgydelser om (din opfattelse af) mine holdninger heller ikke rigtigt har med debat at gøre.