ladathomas skrev:
Lad os håbe at DASU trods alt følger med på forums som f.eks. her på PowerPage.
Det tro jeg de gør, men nå det kommer til stykket støtter de fleste jo alle de race der er om det er Dasu eller anden der stå bag
Det ved du jo også godt
Nu er det jo en påstand som er svær at imødekomme, alt den stund at de eneste DASU klub relaterede streetrace arrangementer jeg kender til er KOA løbende og der er deltagerne jo endnu ikke blevet udfordret på et fuldt årligt DASU medlemsskab til min. kr. 600 pr. år. NDCD forsøgte så en enkelt gang at inviterer streetracerne og der mødte under 10 stk. op - er der en rød tråd eller ???
Citat:
Og sige de ødelægger det for dig er jo også sluder, de har så vidt jeg ved selv kontagtet dig for og få en dialog, men du vil åbenbart side på market for dig selv. som jeg kan forstå det på den nye side du har lavet
http://www.dlsu.dk Endnu en klassisk misforståelse - DASU kommer aldrig til at ødelægge noget for mig, og at mit mit motiv skulle være af holde markedet for mig selv, kan jeg da heldigvis nemt modbevise idet jeg faktisk slet ikke deltager aktivt som arrangører længere, men tværtimod stiller erfaring og teknisk bistand til rådighed for 4 klubber i Danmark.
Du har bestemt også brug for læsebriller hvis du kan udlede det ud af
www.dlsu.dk hjemmesiden - jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvad du bygger din (mis)forståelse på.
Citat:
Kompromisset er jo snublende oplagt - kopier DASU's allerede godkendte streetrace reglement,
Modsiger du ikke dig selv lidt her ??
Endnu en gang jeg fatter ikke dit kommentar, men for de blinde og døve skal jeg da gerne forklare den åbenlyse sammenhæng.
I stedet for at en paragrafkamp er det da snublendear nemt at "kopiere" DASU's allerede godkendte streetrace reglement, det er jo lidt svært ikke at godkende noget som allerede er godkendt i forvejen.
Men oplys mig endelig om hvor du ser en selvmodsigelse.
Citat:
Bare de kan endter lidt på det men hvorfor her er et reglemang som er simpelt og nemt og forstå, men så skal det klubber kunne ændre i det. Hvorfor dog det ??
Det vilde da være best alle køre med samme regler hele vejen rundt så intet kan misforstås
Det er jo for dælen osse det der lægges op til med et fælles basisreglement - men streetrace arrangørerne har forskellige løbstyper som vil kræve forskellige tillægsreglementer fra løb til løb - længere er den ikke.
Citat:
undskyld mit sure indlæg men syntes altså rat skal være rat
Ja - ret skal være ret - sure opstød giver jeg ikke et klap for, men konstruktiv kritik og dialog gider jeg dog fortsat godt ofre lidt tid på.
/Hartvig